امام جمعه موقت شهرستان پارس‌آباد گفت: الحاق پارس‌آباد و بیله‌سوار به ادامه منطقه آزاد تجاری ارس می‌تواند این مناطق را از بن‌بست اقتصادی و تجاری نجات دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌الاسلام صالح اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: مردم این منطقه بسیار خوشحال شدند که دولت تدبیر و امید این مصوبه را نهایی کرده و زمینه اجرایی آن را قرار است به وجود آورد که البته تحقق آن بستگی به پیگیری مسئولان امر دارد.

وی به مرزی بودن و ظرفیت خوب تجاری این مناطق اشاره کرد و گفت: در کنار ظرفیت ممتاز کشاورزی مغان اگر تجارت و گردشگری نیز رونق بگیرد می‌توان گفت هیچ بیکاری در منطقه دیگر نخواهد بود و همه اهالی این منطقه در بخش‌های مختلف مشغول کار و تلاش خواهند بود.

امام جمعه موقت شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: البته این سفر و حضور نماینده دولت در پارس‌آباد نتایج و ثمرات دیگری نیز به دنبال داشت که از جمله آن می‌توان تکمیل بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد، خروج کشت و صنعت مغان از لیست واگذاری و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را مورد دقت و توجه قرار داد.

اسدی افزود: دولت تدبیر و امید قطعاً به وعده‌های خود بر اساس فرمایش رئیس جمهور عمل خواهد کرد و از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: پارس ، آباد ، منطقه ، آزاد ، تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.