دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران گفت: امروز در جهانی زندگی می کنیم که شبکه های تلویزیونی فارسی زبان با حمایت مستیم آمریکا علیه مقدسات ایران و مخدوش کردن چهره اسلام در میان نسل جوان به دنبال اهداف شوم خود هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، محمدجواد لاریجانی در یادواره شهدای بخش لاریجان این شهرستان که با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مصادف شد، افزود: امروز برای معرفی مکتب اهل بیت باید این مکتب را به خوبی معرفی کرده که چه گنجینه‎ ارزشمندی داریم.

وی ادامه داد: شهدای‌ ما پرچم اسلام را بلند کردند و نسل جدیدمان باید با تفکرات امام صادق (ع) آشنا شوند و بصیرت نکته مهمی در دینداری است و این یادواره‌ها باید بصیرت ما را بیافزاید.

لاریجانی با بیان اینکه عده ای با خیال و فهمی نادرست ٰگذشت زمان را عامل کهنه شدن دین و فاصله گرفتن از مقدسات بیان می کنند ادامه داد: این تفکر بی پایه و بی اساس است و افراد ساده لوح و ساده مغز با این افراد به بهانه خوش بودن و خوش گذراندن از برنامه های استکبار تبعیت می کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: بصیرت در هر مسیری برای ما امری ضروری است و علمای ما باید در هر مجلسی بصیرت را بازگو کنند و در مراسم‌ها چرتکه بصیرت داشته باشیم.

لاریجانی با اعلام اینکه حدود 370 ایستگاه تلویزیونی با پول آمریکا، غرب و صهیونیست‌ها برای ما برنامه مدون دارند، افزود: این برنامه‌ها فقط برای این است تا به ملت ما بگویند اگر می‌خواهید خوش باشید دست از اسلام بردارید. خوش بودن بسیار خوب است ولی خوش بودن به عربده‌کشی نیست زیرا زندگی براساس مکتب اهل بیت و اسلام زندگی مدرن بوده و در اسلام خوش بودن چارچوب دارد و خوشی جزء حقوق‌مان است.

وی با بیان اینکه بی دینی و کفر قدیمی تر از اسلام و قدمت آن بیش از دو هزارو 500سال و از اروپا نشات گرفته است تصریح کرد: دین اسلام دینی کهنه ای نیست بلکه دینی مدرن و با تفکر گه از پیامبر و خاندان او نشات گرفته و به مانند کشورهای غربی به صورت هرزه گی روی کار نیامده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.