فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران گفت: ارتش وسایر نیروهای مسلح ایران با پشتیبانی عظیم مردمی وبا مجهز بودن به سلاح های روز دنیا، آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدهای خارجی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، در یادواره شهدای گمنام شهرستان آمل که در تپه نورالشهدای روستایی ییلاقی خشواش آمل برگزارشد افزود: آنچه که موجب اقتدار کشور در مجامع بین‌المللی می‌شود به واسطه خون شهدا است.

وی افزود: همه تحرکات و تهدیدهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران به طور منظم و مداوم توسط ارتش، رصد می شود و با این میزان آمادگی، هیچ تهدیدی نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی دشمن با جنگ سخت و به کارگیری انواع سلاح‌های سبک، سنگین و مدرن قصد براندازی ایران اسلامی داشت، خاطرنشان کرد:امروزه دشمنبا انواع تهدیدات، جنگ‌های نرم، تحریم‌های اقتصادی و جنگ‌های نیابتی قصد براندازی انقلاب اسلامی دارد.

امیر سرتیپ پوردستان با بیان اینکه امروز تهدید و جنگ دشمنان علیه ایران فقط درگیری فیزیکی و یا برخوردی نیست بلکه جنگ تبلیغاتی علیه مسلمانان است، تصریح کرد: چهره دشمن در جنگ امروز برای مقابله با ایمان جوانان و ضربه زدن به اسلام وکشورمان است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حاکم شدن بیداری اسلامی در بین کشورهای جهان اسلام یادآور شد: هم اکنون حرکت‌های مردمی را در بسیاری از کشورهای دنیا شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا به گونه‌ای در عراق و افغانستان روبرو شد که رهبر انقلاب تعبیرشان این است که آمریکا به یک پیچ تاریخی رسیده بزرگ رسیده است، ادامه داد: با این وجود آمریکا مسیر خود را عوض کرده و رو به جنگ اقتصادی، نرم و فرهنگی آورده است.


برچسب ها: فرمانده ، زمینی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.