پیکر پاک دو شهید گمنام با بدرقه‌ی چشمان اشکبار مردم شهیدپرور شهرستان زرندیه در مأمونیه، مرکز این شهرستان به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک؛مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر مأمونیه با حضور مسئولان شهرستان، مأموران نظامی و انتظامی و خیل عظیم مردم شهیدپرور این شهر و شهرهای اطراف برگزار شد.

پیکر پاک این دو شهید از میدان شهرداری به پارک آرام که از این پس پارک شهدا نامگذاری شده آرام گرفت.

مردم مأمونیه از زن و مرد و پیر و جوان برای استقبال و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس در مراسم تشییع شهدا حاضر شده و این دو شهید گمنام را تشییع کردند.

فرماندار زرندیه در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده در پنج ماه گذشته شاهد میزبانی این شهرستان از چهار شهید گمنام دفاع مقدس بودیم.

محمد کردی با اشاره به اینکه استقبال رسمی از این شهدای عزیز روز چهارشنبه در محل گلزار شهدای مأمونیه برگزار شد، افزود: در دو روز گذشته مراسم شبی با شهدا در مساجد مختلف شهرهای مأمونیه، زاویه و خشکرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه دو شهید گلگون‌کفن گمنام نیز روز گذشته در بوستان شهدای پرندک تشییع و تدفین شدند، اضافه کرد: امروز نیز همزمان با شهادت رئیس مذهب جعفری امام صادق(ع)، دو شهید دیگر در مرکز شهرستان تشییع و تدفین می‌شوند.

کردی در ادامه گفت: همچنین نماز جمعه این هفته در محل مزار شهدای گلگونکفن برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی تلاش می‌شود تا شهرهای دیگر شهرستان نیز از نعمت حضور و وجود شهدای گمنام برخوردار شوند؛ لذا مراحل مقدماتی جهت تحقق این مهم در حال پیگیری است.


انهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، پیکر ، تشییع ، گمنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.