شاید رایانه شما هم ویروسی باشد؛

چگونه رایانه خود را در مقابل حملات تروجان‌ها مقاوم کنیم + دانلود نرم‌افزار

بحث امنیت رایانه یکی از موضوعات مهم برای کاربران است، چرا که همه ما اطلاعات مهمی را در رایانه‌هایمان ذخیره می‌کنیم، حال برای اینکه سیستم خود در مقابل حملات هکرها مقاوم کنیم همراه دریچه باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروزه با گسترش ارتباطات و استفاده روز افزون مردم از اینترنت، حملات سایبری و نفوذ هکرها جهت سرقت اطلاعات شخصی کاربران هم افزایش پیدا کرده است. یکی از راه‌های نفوذ هکرها به رایانه کاربران تروجان‌ها هستند، اما برای اینکه بدانید تروجان چیست، چیکار می‌کند، نرم افزارهای مقابله با آن‌ها چیست و چکار کنیم تا در مقابل تروجان‌ها مقاوم باشیم تا پایان همراه این گزارش را بخوانید.



اما تروجان چیست و دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟
تروجان‌ها برنامه‌هایی مخرب هستند که در قالب نرم افزارهای مفید و کاربردی از طریق دانلود نرم افزار یا بازی وارد رایانه شما می‌شوند تا اطلاعات شخصی شما مثل عکس، فیلم، رمزهای عبور و کلی اطلاعات دیگر را به سرقت ببرند. یکی از راه‌های نفوذ ارسال لینک است، شاید برای شما هم اتفاق افتاد باشد که از طریق ایمیل و یا شبکه‌های اجتماعی لینک‌هایی را برایتان بفرستند، این لینک‌ها حاوی كدهای مخربی هستند كه با کلیک روی آن‌ها ممكن است فایل‌های مخرب بر روی سیستم شما نصب شود و کنترل رایانه شما دست هکرها بیفتد. جالب است بدانید تروجان‌ها به‌‌ اندازه ویروس‌ها مخرب و خطرناک هستند و بر خلاف ویروس‌ها، تکثیر نمی‌شوند و همین کار باعث می‌شود تا شناسایی تروجان‌ها از چشم برخی آنتی ویروس‌ها به دور بماند. ولی خب با این تفاسیر متوجه می‌شویم که افشای اطلاعات ما می‌تواند به راحتی از طریق دانلود یک نرم افزار و بازی یا اجرای لینک‌ها بدون اینکه حتی متوجه شویم، صورت بگیرد.




چکار کنیم از دست تروجان‌ها در امان باشیم؟
راه حل استفاده از نرم افزارهای ضد ویروس معتبر است. اما برخی افراد هستند که ترجیح می‌دهند آنتی ویروسی روی رایانه خود نصب نکنند و معتقدند که اصلاً نیازی به ضد ویروس نیست و پرداخت هزینه سالانه برای خرید لایسنس آنتی ویروس هزینه‌ای غیرضروری است! عده‌ای دیگر علاقه‌ای به نصب آنتی ویروس ندارند چرا که می‌گویند بخش بزرگی از قدرت پردازشی و سرعت سیستم را به خود اختصاص می‌دهد و با کاهش سرعت رو به رو می‌شود، از این بحث‌ها که بگذریم استفاده از ضد ویروس برای همه کاربران رایانه ضروری است دلیل این موضوع هم آشکار است چرا که همه ما اطلاعات شخصی زیادی در حافظه سیستم داریم پس برای افزایش سطح امنیت رایانه خود نیاز مبرمی به ضد ویروس داریم. به همین منظور در این گزارش سعی کردیم یک نرم افزاری را معرفی کنیم تا اگر سر و کار زیادی با اینترنت یا ترس از سرقت اطلاعات شخصی دارید بتوانید با این نرم افزار خیال راحتی از این موضوع داشته باشید.



نرم افزار Anti-Trojan Elite قادر است به طور تخصصی و از طریق بانک اطلاعاتی جامع و به روز خود، تمام تروجان‌ها را شناسایی و از فعالیت آن‌ها و دزدی اطلاعات شما جلوگیری به عمل آورد، همانطور که گفتیم برخی از تروجان‌ها به صورت فایل سیستمی وارد رایانه می‌شوند و اکثر آنتی ویروس‌ها از شناسایی و حذف اینگونه فایل‌ها عاجزند اما ضد ویروس Anti-Trojan Elite به راحتی این فایل‌های را تشخیص داده و حذف می‌کند تا امنیت در رایانه شما برقرار باشد. این نرم افزار می‌تواند یک مکمل عالی برای آنتی ویروس شما باشد و یک لایه امنیتی برای حفاظت از رایانه شما عمل کند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Anti-Trojan Elite:
پشتیبانی کامل از دیسک سخت با قابلیت اسکن حافظه
حفاظت و انجام نقش یک دیوار آتش قدرتمند
امکان اسکن و بررسی فایل‌های فشرده
شناسایی فایل‌های سیستمی که توسط برنامه‌های مخرب ایجاد می‌شود
قابلیت تعمیر رجیستری در صورت صدمه دیدن
به روز رسانی متعدد برای شناسایی برنامه‌های مخرب

 • راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  2- فایل Patch را در محل نصب نرم افزار کپی و اجرا کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 6.09 مگابایت
 • نسخه: 5.6.2
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
با سلام خسته نباشید از مطالب مفید شما متشکریم اجرکم عندا...
آخرین اخبار