موسوی‌عراقی: اختلاف زمانی ایران – آمریکا ساعت خوابمان را به هم ریخته است

بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان گفت: اگر بحث خستگی را از اردوی آمریکا فاکتور بگیریم باید گفت یکی از بهترین اردوهایی برد که در آن شرکت کردیم.

محمد موسوی‌عراقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ورزش‌های گروهی و تیمی ایران از نداشتن بازی‌های تدارکاتی رنج می‌بردند که خوشبختانه در چند سال اخیر در رشته والیبال وضع فرق کرده و برنامه‌های تدارکاتی و برون مرزی خوبی برایمان در نظر گرفته شده است.

بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان گفت: این اردو بسیار خوب و سطح بالا بود فقط از نظر شرایط زمانی تا حدودی مشکل داشتیم چون مسافت طولانی و اختلاف ساعت زیاد زمان خوابمان را بر هم زد. که امیدوارم تا اعزام به لهستان مشکل تغییرات زمانی حل شود.

وی تصریح کرد: در طول چهار بازی که ما مقابل تیم ملی آمریکا انجام دادیم نقاط ضعف تیم از سوی کادر فنی مشخص شد و باید تا زمان شروع مسابقات قهرمانی مردان جهان (لهستان) نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا این ضعف ها بر طرف و پوشیده شود.

موسوی‌عراقی در پاسخ به این سوال که شانس ایران در مسابقات قهرمالنی مردان جهان در خصوص کسب مقام چقدر است؟ گفت: ما در  این مسابقات با تیم های قدرتمند و صاحب نامی چون آمریکا، فرانسه، ایتالیا و ... هم گروه هستیم، صعودمان از مرحله مقدماتی قطعی است ولی ما به دنبال کسب جایگاه مطلوب هستیم تا در مرحله دوم وضعیت بهتری داشته باشیم، می‌خواهیم کاری کنیم که مردم از نتایج تیم ایران راضی باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار