"دوین جانسون" فوق قهرمان یا بدمن

"دوین جانسون"، در صفحه اجتماعی‌اش بازی در فیلم شرم را تأیید کرد.

به گزارش خبرنگارسینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی؛"دوین جانسون" به تازگی اعلام کرده است که در فیلم "شرم" حضور خواهند داشت. این فیلم کار مشترک دو کمپانی دی سی و برادران وارنر است.

هنوز مشخص نیست که او در کدام نقش بازی خواهد کرد."جانسون" طی کنفرانس مطبوعاتی‌اش در مکزیکوسیتی در حاشیه‌ی اکران فیلم" هرکول" اینگونه عنوان کرد؛ که او هنوز تصمیم نگرفته است که در نقش "شرم" بازی کند یا دشمن شماره یکش "آدم سیاه".

او اضافه کرد: که آدم سیاه شخصیت مورد علاقه‌اش از کمپانی "دی‌سی" است.

جانسون گفت: از قلب، روح و جان خودم برای بازی در این نقش باید خواهم گذاشت.

کمپانی "برادران وارنر"هنوز این خبر را تأیید نکرده است. اما جانسون در یک ماه گذشته به این مسئله زیاد اشاره کرده است.

جانسون در یک ماه گذشته به این مسئله زیاد اشاره کرده است. جانسون طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی "توتال فیلم" اینگونه گفته است: یک شخصیت فوق قهرمانی در آن بیرون منتظر است تا من در نقشش بازی کنم. او قدرت "سوپرمن"را خواهد داشت و مانند او قابلیت پرواز دارد.

"دی‌سی" هنوز اعلام نکرده است که شزم به صورت یک فوق قهرمان تک حضور خواهد داشت یا به همراه چند فوق قهرمان دیگر به تصویر کشیده خواهد شد.

6 آگوست کمپانی برادران وارنز ار نهمین همکاری‌اش با کمپانی دی‌سی پرده برداری کرد و گفت که فیلم بتمن علیه سوپرمن، طلوع عدالت در تاریخ 25 مارس 2016 اکران خواهد شد.

شخصیت شزم اولین بار سال 1939 خلق شد. داستان در مورد پسری به نام بیلی باتسون است که با گفتن کلمه‌ی شزم به نیروی هرکول، توان اطلس، قدرت زئوس، شهامت آشیل و سرعت مرکوری می‌رسد.

انتهای پیام /
برچسب ها: بدمن ، اجتماعی ، بازی ، فیلم ، شرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار