وزیر صنعت، معدن و تجارت:

حوزه صنعت و تجارت نیازمند خلاقیت و اراده است/ استخراج مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از اهداف ما مبارزه با رکود است و در همین راستا مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی را به تفکیک واحدها و بانکها استخراج می کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدرضا نعمت زاده عصر چهارشنبه در نشست توسعه و سرمایه گذاران در استان اردبیل اظهار داشت: یکی از اهداف ما مبارزه با رکود است و در همین راستا مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی را به تفکیک واحدها و بانکها استخراج می کنیم.
 
وی افزود: با وجود اینکه تحریم و رکود شرایط گذرایی است نیازمند اراده و خلاقیت در بهبود حوزه صنعتی و تجاری کشور هستیم.
 
نعمت زاده خواستار توجه کارآفرینان و سرمایه گذاران به این موضوع شد و گفت: مدیران و کارآفرینان زمینه رشد کشور را فراهم کنند.
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به مشخص  کردن اولویت های سرمایه گذاری در سایت این وزارتخانه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر رشته های دانش بنیان شناسایی و در سایت مربوطه قرار داده شدند.
 
نعمت زاده در ادامه به مشکلات واحدهای صنعتی استان اردبیل اشاره کرد و بر ضرورت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی اصولی تاکید کرد.
 
وی با بیان اینکه طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان نمین از سوی تمامی مسئولان استانی درخواست شده است، اضافه کرد: باید برای ایجاد این منطقه که 3 هزار هکتار برای آن پیش بینی شده است هدفگذاری شود.
 
نعمت زاده در پایان خواستار دقت نظر مسئولان و مدیران در اجرای خلاقانه پروژه های اقتصادی شده و تصریح کرد: کشور ایران در دستیابی به خط توسعه برابر و مشابه با بسیاری از کشورهای پیشرفته امروز امکانانات مناسبی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار