سجادی در ملاقات با هیات پارالمپیک عراق عنوان کرد:

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، منظم ترین فدراسیون ورزشی ایران است

نصراله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، با هیات کمیته ملی پارالمپیک عراق ملاقات کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دراین ملاقات که با همراهی مسئولین کمیته ملی پارالمپیک ایران صورت گرفت، هیات عراقی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سجادی دیدار کردند.
 
خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک سوابقی از همکاری بین کمیته های ملی پارالمپیک ایران و عراق را بازگو کرد و گفت: در راستاي روابط برادرانه و حسن همجواري حاكم بر روابط دو كشور مسلمان ايران و عراق ، اين كميته در سال هاي اخير كمك هايي را در جهت توسعه ورزش معلولين عراق به اين كشور ارائه نموده است و بر اساس يادداشت تفاهم منعقده قبلي بين دو كشور ، نسبت به اعزام مربي و پذيرش تيم هاي ورزشي عراق اقدام نموده است . حال با توجه به تمايل كشور عراق به تمديد اين تفاهم نامه ، پذيراي هيئت عراقي براي تهيه پيش نويس اين تفاهم نامه هستيم .
 
در ادامه سجادی ضمن خیر مقدم به هیات عراقی به ظرفیت های بالای ایران در زمینه ورزش افراد دارای معلولیت اشاره کرد و افزود: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ایران که پس از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت، میان 48 فدراسیون موجود، منظم ترین فدراسیون به شمار می رود.
 
وی افزود: وزارت ورزش و جوانان به صورت کامل از امضای تفاهم نامه میان کمیته های ملی پارالمپیک ایران و عراق حمایت می کند.
 
عقیل العوده، رئیس کمیته ملی پارالمپیک عراق نیز با ارائه گزارشی از شرایط ورزش معلولین در کشور عراق افزود: هدف ما گسترش بیش از پیش روابط برادرانه میان دو کشور و استفاده از تجارب و توانمندی های ارزنده ایران د رزمینه توسعه ورزش معلولین و نیز بهره مندی از دانش فنی مسئولین ورزش معلولین ایران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار