قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: ویسی با هواداران درگیر نشد بلکه عده‌ای سودجو که به دنبال منافع خودشان هستند به فحاشی علیه وی پرداختند و این وصله‌ها به مربی ما نمی‌چسبد.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص درگیری تماشاگران با ویسی گفت: ویسی با هواداران درگیر نشد، بلکه با افرادی که تعدادشان کمتر از انگشتان دست است و در ورزشگاه‌ها حاضرند و در صورت پیروزی و یا باخت تیم فقط به دنبال منافع خودشان هستند بحث کرد. 

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: ویسی یکی از مربیان پاک فوتبال ماست نمی‌گویم تنها مربی پاک چرا که علاوه بر وی،‌ مربیان باوجدان و پاک زیادی داریم، ویسی هم از آن دسته از افراد است که در دوران بازی و مربیگری‌اش پاک بوده و هیچ وصله‌ای به وی نمی‌چسبید. 

وی ادامه داد: جرم ویسی این است که از این دلالان یاري نگرفته و بازیکنانی که آنها می‌خواهند را جذب استقلال خوزستان نکرده است این افراد به دنبال منافع خودشان هستند و باید مسئولان ذی صلاح با این افراد که الفاظ بدی را به کار می‌برند برخوردی جدی کنند. 

پوركيانی در خصوص شکست تیم‌شان مقابل فولاد خاطر نشان کرد: تیم ما خیلی خوب بود فقط بدشانس بودیم که نتوانستیم از این دیدار نتیجه‌ای را کسب کنیم. 

انتهای پیام/ 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار