تعاونی ها به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر تاثیر بسزایی در توسعه ابعاد مختلف جامعه به ویژه اقتصادی ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه بخش تعاون ظرفیت های بالقوه ای برای کارآفرینی دارد، گفت : مدیریت نظام اداری بودجه و امکانات کافی و وجود نیروی انسانی کارآمد لازمه تحقق اهداف توسعه ای تعاونی ها هستند.

غریوی از کارآفرینان به عنوان موتور محرکه توسعه وپیشرفت جامعه نام برد و افزود: سیاستگزاری، هدایتگری و بسترسازی جهت فعالیت پیشتازان اقتصادی از جمله اهرم های اقتصادی برای فعالیت کارآفرینان است.

وی هدف از توسعه بخش تعاون را کمک به نوسازی شیوه های اقتصادی و برقراری شرایط عادلانه اجتماعی عنوان کرد و گفت: تعاونی ها به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر تاثیر بسزایی در توسعه ابعاد مختلف جامعه به ویژه اقتصادی ایفا می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: عدم دسترسی به منابع مختلف، عدم خلاقیت و نوآوری، عدم آینده نگری و عدم حس استقلال طلبی از مهمترین علل ناکارآمدی تعاونی هاست.

وی یادآورشد: کارآفرینی رویکرد نوین اقتصادی، عامل مزیت بنگاههای اقتصادی و از شاخص های عمده توسعه در میان کشورهای پیشرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد : با احتساب اعضای شرکت تعاونی سهام عدالت، 96 درصد از جمعیت این استان عضو شرکت های تعاونی هستند.



برچسب ها: نقش ، تعاونی ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.