برنامه‌های روز پزشک در منطقه 11

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 به مناسبت فرا رسیدن اول شهریور سالروز تولد حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، از اجرای ویژه برنامه‌های ذیل (اول شهریور تا پنجم) در سطح منطقه خبر داد.

محمد کریملو، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر اظهار داشت: نام‌گذاری اول شهریور ماه به عنوان روز پزشک گامی است به سوی پاسداشت و تکریم سپید جایگاهی که نام، نشان و رسالت آن‌ها قرین مفاهیم بلندی چون ایثار، صبر و مهربانی است.

وی در ادامه افزود: به همین منظور ویژه برنامه‌هایی با همکاری اداره سلامت در خصوص تقدیر از رؤسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح منطقه همراه با اهداء هدایا و لوح تقدیر از جمله بیمارستان‌های فارابی، لقمان، روزبه، مدائن، فردوسی و ...) با حضور شهردار منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، شهرداران نواحی و ... برگزار می‌شود.

کریملو، در خصوص برنامه‌های مدنظر گرفته شده، بیان داشت: تقدیر از دبیران کانون‌های پزشکان محلات همراه با اهداء لوح تقدیر و هدایا با حضور شهردار منطقه و سایر مدیران ارشد شهری، اهداء کارت تبریک و دسته‌گل به پزشکان سطح منطقه از طریق خانه‌های سلامت، تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سطح منطقه، اهداء پیامک‌ تبریک به پزشکان از جمله برنامه‌های مدنظر گرفته شده به مناسبت همین روز است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 خاطرنشان کرد: پایگاه ارائه خدمات پزشکی در خانه‌های سلامت در طول هفته پزشک شامل ویزیت پزشک عمومی، متخصص، بینایی و شنوایی سنجی، مشاوره تغذیه روانشناسی و مامایی ویژه شهروندان برپا است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، پزشک ، سالروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار