استفان پترهانسل پشت فرمان دی.کی.آر

استفان پترهانسل، پرافتخارترین راننده تاریخ رالی داکا در فصل 2015 پشت فرمان دی.کی.آر 2008 خواهد نشست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با استخدام پترهانسل که سابقه 6 قهرمانی موتوری و 5 قهرمانی با اتوموبیل را در رالی داکار دارد و هم تیمی شدن او با بزرگانی چون کارلوس ساینز و سیریل دسپره کاملاً این مسئله را آشکار می کند که ردبول، پژو و توتال تا چه اندازه به حضوری قدرتمندانه در این چالش بزرگ فکر می‌کنند. حالا تیم رویایی داکار می‌تواند روی تجربیات فوق العاده پترهانسل حساب باز کند. 
 
برای مردی که سال ها در کنار ژان پل کوتره، هم تیمی سابقش قرار می گرفت، حضور در رالی داکار 2015 با تیم و هم تیمی های جدید تصمیمی بود که خودش آنرا منطقی و آشکار توصیف می کند: من از پیوستن به این تیم احساس غرور می کنم. وقتی کارم را با موتورسیکلت در رالی داکار آغاز کردم، حضور پژو را در رالی داکار به خاطر دارم و هر بعد از ظهر در کمپ، با اعضای این تیم خوش و بش می کردم. برایم گپ زدن با آری واتانن باورن نکردنی بود. پس خیلی طبیعی است که بعد از این همه سال به تیمی بپیوندم که روزی رویای حضور در آن را داشتم. در واقع منتظر این ماجراجویی بودم. در طول سالیان دراز به این فکر می کردم که تیمی با افتخارات پژو باید به رالی کراس کانتری بازگردد. به همین دلیل وقتی پیشنهادشان را شنیدم، تأمل نکردم.
 
 به غیر از داستان های نوستالژیک برای پترهانسل، مرد فرانسوی به کیفیت ها هم برای پیوستن به این تیم دقت کرده است: " من از نزدیک همکاری سه گانه و مشترک ردبول، پژو و توتال را در رالی پایکس پیک شاهد بودم. وقتی وارد مذاکره شدیم و انگیزه، تعهد و توانایی های تکنیکی این گروه را دیدم، متوجه شدم که با محیطی درجه یک برای کار روبه رو هستم. ما عطشی مشترک برای قهرمانی در داکار داریم. "
 
برای سیریل که به عنوان قهرمان 5 دوره موتورسواری داکار به تازگی از جمع موتورسواران به رانندگان پیوسته است، یادگیری از پترهانسل اتفاق مهمی است: او گفت: در تمام طول دوران کاری ام، استفان همواره مرا راهنمایی کرده است. به همین دلیل حضور او در کنارم در اولین سالی که می خواهم پشت فرمان بنشینم، اتفاق مهمی است.
 
 استفان پترهانسل، پرافتخارترین راننده تاریخ رالی داکار به عنوان یکی از معتبرترین رالی های کراس کانتری دنیا، اعلام کرد که در فصل 2015 پشت فرمان دی.کی.آر خواهد نشست. او به جای اینکه در مقابل خبرنگاران بنشیند و خیلی جدی از حضورش در این تیم صحبت کند، پیست پارک دو سن کلود در حومه پاریس را برای این کار انتخاب کرد و در کنار سیریل دسپره، هم تیمی جدیدش در داکار 2015 این کار را انجام داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار