آخرین وضعیت منطقه زلزله زده ایلام/ 419 پس لرزه تا صبح امروز

سخنگوی سازمان امداد و نجات آخرین وضعیت امداد رسانی در منطقه زلزله زده استان ایلام را تشریح کرد.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به منطقه زلزله زده مورموری استان ایلام گفت: این زمین لرزه 426 تاکنون پیش لرزه  و پس لرزه داشته است که تعداد پس لرزه‌ها  419 مورد بوده که بزرگترین آن 5.8 دهم ریشتر قدرت داشته است.


وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای امدادی همچنان در منطقه حضور دارند تصریح کرد: تاکنون 9 هزار و 400 دستگاه چادر برای اسکان زلزله زدگان توزیع شده است.


سخنگوی سازمان امداد با اشاره به دیگر اقلام توزیعی در بین زلزله زدگان خاطر نشان کرد: همچنین تاکنون 35 هزار بطری آب معدنی و 21هزار قوطی کنسروجات در بین زلزله زدگان توزیع شده است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: توزیع ، دستگاه ، تشریح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد دشت عباس
۱۲:۰۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
به خدا اینا فقط بلدن دروغ بگن چادر مسافرتی دادن به مردم و دیگه کسی سر نزده ما موندیم مردم بی سرپناه الان کجا برن کسی رسیدگی نمیکنه کسی به داد مردم بدبخت دشت عباس برسه
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۰۱:۳۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
باسلام
به خدا میگن کمک کردیم همش دروغه همه چادر هارو دادن به فک فامیل ریس هلال احمر ایلام اونم نه توی منطقه مورموری توی شهر های دیگه بعد میگن کنسرو دادن هر خانواده یک کنسرو شکم چند نفر رو سیر میکنه.
خواهش میکنم برسی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
سلام چادر تنها کافی نیست اب وغذا و محلی برای طهارت هم نیاز دارند وگرنه بیمار می شوند. دیشب من یک بیمار داشتم از یکی از مناطق زلزله زده دشت عباس که خانه اش را از دست داده بود بیچاره از ترس سقط کرده بود خون زیادی از دست داده بود بیحال بود انگار غذا هم نخورده بود واصلا نخوابیده بود تا بهش سرم دادیم خواب رفت .حتما به این مناطق هم توجه بیشتر بشود.
آخرین اخبار