رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: نباید مدل کارآفرینی ما بر مبنای صنایع بسیار کوچک و گاه ناکارآمد شکل بگیرد چرا که با یک نسیم همه این واحدها دچار رکود می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ محمد نهاوندیان امروز در نشست با جمعی از تولیدکنندگان و صنعتگران در اردبیل اظهار داشت: ما به جای توسعه و گسترش سرمایه‌ کوچک و ناکارآمد بهتر است متناسب با اقتصاد پیشرفته دنیا روی واحدهای تنومند و صنایع مادر سرمایه‌گذاری داشته باشیم تا به جای آنکه دولت یاریگر این واحدها باشد این واحدها خود کمک کار دولت باشند تا در ناملایمت‌های اقتصادی روزگار ریشه چنین صنایع بزرگ نلرزد.

وی گفت: آنچه که مهم به نظر می‌رسد بها دادن به سرمایه‌گذاری کلان در استان اردبیل است که قبل از آمدن کاروان تدبیر و امید به این استان جلسات متعددی را با شرکت‌ها و نهادهای شبه دولتی برای سرمایه‌گذاری به اردبیل داشتیم که به صورت دقیق در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها انجام شد.

نهاوندیان بسیج همه استان در مسیر توسعه سرمایه‌گذاری‌ها را یادآور شد و بیان کرد: شرکت توسعه سرمایه‌گذاری که در این استان اعلام آمادگی کرده تا واحدهای کارآفرینی را راه‌اندازی کند منوط به صندوق بازنشستگی است که تلاش می‌کنیم یک مجتمع گاوداری شیری 10 هزار راسی را در دشت مغان و همچنین شعبه کارگزاری بورس را در اردبیل فعال کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور به شرکت توسعه جهانگردی و ایرانگردی و دیگر شرکت‌های آماده برای سرمایه‌گذاری در استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: قرار شده است بهسازی و تکمیل مهمانسرای بیله‌سوار، هتل پنج ستاره شورابیل، اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار، دهکده گردشگری سبلان و همچنین احداث مجتمع تفریحی و توریستی اندبیل خلخال را اجرایی و عملیاتی کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اردبیل ، مدل ، کارآفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.