جانشین دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 18 ، از بهره‌برداری پایگاه پشتیبانی چند منظوره صادقیه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

محسن میرزاجانی جانشین دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: احداث پایگاه پشتیبانی چند منظوره مدیریت بحران محله صادقیه واقع در ناحیه 2 منطقه 187 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح حاضر در مرحله پیشرفت فیزیکی 70 درصد قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

میرزاجانی اظهار داشت: در این طرح پایگاه پشتیبانی چند منظوره مدیریت بحران در محله صادقیه ناحیه 2 منطقه 18 با مساحت حدود 700 متر مربع در دو بخش با مساحت 650 متر مربع در زمینی به متراژ هزار متر مربع در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث پایگاه پشتیبانی چند منظوره محله صادقیه در ناحیه 2 منطقه 18 در دو بخش شامل بخش های سالن توپی، انبار، اورژانس، هلال احمر و در بخش دیگر اورژانس ورزش بانوان، بهره‌برداری پایگاه پشتیبانی چند مظوره محله صادقیه در اوایل سال 94 از اقدامات اجرایی این طر است.

میرزاجانی خاطرنشان کرد: تاکنون 6 پایگاه پشتیبانی چند منظوره در نواحی و پایگاه ویژه مدیریت بحران احداث و 2 پایگاه دیگر در آینده‌ای نزدیک احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید. پایگاه های پشتیبانی چند منظوره در واقع غیر از اضطرار به منظور استفاده ورزش بانوان و در مواقع بحرانی برای مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پایگاه ، صادقیه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار