تیم شهرداری تبریز با کسب دو پیروزی متوالی صدرنشین دور رفت مسابقات گروه (B) لیگ دسته یک بسکتبال بانوان باشگاه های کشور به میزبانی شهر همدان شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مسابقات گروه B لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور با حضور تیم هایی از استان های تهران ، همدان ، گلستان ، آذربایجان شرقی و کرمان در شهر همدان آغاز شد.

در رقابت های شهرداری تبریز با نتیجه 54 بر 45 مقابل تیم شکوفا صنعت پویا کرمان به برتری رسید تا با دو پیروزی متوالی صدرنشینی مسابقات را تصاحب کند.

هیات بسکتبال همدان نیز مقابل تیم صنایع غذایی عالیا گلستان با نتیجه 74 بر 50 بازی را واگذار کرد تا با دو باخت متوالی در انتهای جدول قرار گیرد.

 هم اکنون تیم های صنایع غذایی عالیا گلستان و ستایش تهران هر کدام با یک پیروزی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

 در دیدارهای صنایع غذایی عالیا گلستان(رعنا) با شکوفا صنعت پویا کرمان بازی می کند و ستایش تهران (الکتروصنعت راما) به مصاف شهرداری تبریز می رود.

ادامه رقابت های دور رفت این گروه از مسابقات نیز سیزدهم شهریورماه امسال در مجموعه ورزشی آمنه تهران برگزار خواهد شد.

مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور به صورت رفت و برگشت در دو گروه برگزار می شود و در نهایت دو تیم به دور دوم رقابت ها راه می یابند.
 
انتهای پیام/ب
برچسب ها: بسکتبال ، بانوان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهراد
۱۹:۲۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
تیم ستایش تهران قهرمانه