رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم از اعزام 6 هزار کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار و محروم خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، فرحناز رافع در نخستین همایش تجلیل از پزشکان کاروانهای سلامت و داوطلب که با حضور 300 پزشک داوطلب و همچنین روسای جمعیت هلال احمر برگزار شد گفت: طی یک سال اخیر بیش از 2600 کاروان سلامت به مناطق محروم و کم برخوردار برای ارائه خدمات درمانی بهداشتی و پزشکی منتقل شدند ، این امر که همراه با مساعدت و نیت خیر خواهانه پزشکان توأم بود منجر به خدمات رسانی به یک میلیون و 200 هزار نفر شد.

وی تصریح کرد: پزشکان همراه کاروانهای سلامت با ویزیت رایگان ارائه خدمات بهداشتی چون دهان و دندان ، پیام نوع دوستی و سلامت خود را به مناطق محروم و کم برخوردار می رسانند و تلاش ما بر این است که تسکین دهندۀ دردها و آلام کسانی باشیم که بویژه در حوزه سلامت دچار مشکل شده‌اند.

رافع در ادامه افزود: بنابر این یکی از محورهای مهم و نوین مسئولیت‌های اجتماعی است که ریشه در اعتقادات دینی دارد و تاکیدات بسیاری نیز بر روی آنها صورت گرفته است.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به اینکه 17 هزار عضو سازمان داوطلبان هستند تأکید کرد: درخواست ما این است که از مجموعه 24000 پزشک عضو نظام پزشکی تعداد بیشتری به جمع داوطلبان ما بپیوندند.

رافع در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در طول یکسال گذشته 6000 چادر سلامت نیز در سراسر کشور برپا شده که در راستای اهداف بشردوستانه و توسعه سلامتی انجام گرفته است.

در پایان این همایش از 10 نفر از پزشکان حوزه سلامت به نمایندگی از تمامی پزشکان داوطلب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: آلام ، مجموعه ، تاکید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار