مشهد/

تولیت حرم مطهر حضرت علی (ع) : ایرانی ها همواره عشق و ارادت خود رابه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اثبات کرده اند

تولیت حرم مطهر حضرت علی (ع) بر لزوم الگوبرداری از اقدامات و فعالیت‌های گسترده حرم مطهر رضوی در حرم حضرت علی(ع) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ تولیت حرم مطهر حضرت علی (ع) با ابراز خرسندی از توفیق زیارت مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) گفت: امید داریم که هماهنگی این دو حرم بیشتر شود و ما بتوانیم از تجربیات ارزنده این نهاد معنوی در بازسازی حرم مطهر علوی بهره‌‌مند شویم .

آیت‌الله شیخ‌ ضیاءالدین زین‌الدین، با اشاره به ساخت صحن مبارک حضرت زهرا (س) در حرم علوی افزود: معماری این صحن منطبق بر معماری اصیل ایرانی و اسلامی و نشات گرفته از اعتقادات عمیق دینی و مذهبی و علاقه مردم ایران به اهل بیت (ع) است.
شیخ زین‌الدین با اشاره به خدمات و کمک های گسترده مردمی برای ساخت اماکن مقدسه درعتبات عالیات به ویژه صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف گفت: ایرانی‌ها در نجف اقدامات خوب و موثری انجام داده‌اند و از هیچ خدمتی به ساحت والای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دریغ نکرده‌اند و همواره عشق و ارادت خود را در عتبات به اثبات رسانده‌اند .
وی افزود: خراسان رضوی خدمات گسترده‌ای را به عتبات مقدسه، به ویژه کاظمین داشته و به عنوان یکی از استان‌های نمونه و پرچمدار و پیشرو در این زمینه بوده‌ استب/.



برچسب ها: اهل ، بیت ، حرم ، علوی ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.