جلال چراغپور چند وقت پیش طی حکمی از سوی مالک باشگاه به ملوان عنوان رئیس آکادمی فوتبال این باشگاه انتخاب شد اما مسئولان تا الان اجازه گرفتن تست‌ها از تیم‌های پایه را به وی ندادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مطلع شدیم که جلال چراغپور با اینکه رئیس آکادمی فوتبال باشگاه ملوان بندرانزلی شده اما یک جلسه هم برای تست گرفتن از بازیکنان پایه از وی دعوت به عمل نیامده است.

گفتنی است، جلال چراغپور قراردادش را با باشگاه ملوان به عنوان رئیس آکادمی فوتبال امضا کرده اما تا الان مسئولان قراردادش را به ثبت نرساندند.

به هر حال حدود 45روز از قرارداد امضا کردن چراغپور با باشگاه ملوان می‌گذرد اما معلوم نیست که چرا مسئولان قرارداد این مربی را به ثبت نمی‌رسانند.

همچنین اینکه طبق قرارداد منعقد شده بین دو طرف معامله، جلال چراغپور رئیس تیم‌های پایه از جمله امید جوانان،‌نوجوانان شده و حوزه فعالیتش در شهرهای انزلی فومن و چابکسر است اما تا الان تست‌هایی که از بازیکنان پایه گرفته شده تحت نظارت چراغپور نبوده و وی در گرفتن این تست‌ها دخالتی نداشته است.

همچنین کلاس دانش افزایی مربیان پایه با آموزش جلال چراغپور هفته‌ای یکبار برگزار می‌شود اما مسئولان باشگاه ملوان در عمل اجازه دخالت در تست‌گیری را تا الان به چراغپور ندارند چرا که قرارداد نهایی را با این مربی هنوز به ثبت نرساندند.

به هر حال مسئولان ملوان بندرانزلی باید هرچه زودتر تکلیف قرارداد جلال چراغپور به عنوان رئیس آکادمی فوتبال ملوان مشخص کنند چرا که اگر خدای نکرده اتفاق بدی در تست‌گیری از تیم‌های پایه رخ دهد مسئولیتش متوجه چراغپور خواهد بود.

شایان ذکر است جلال چراغپور به خاطر قرارداد امضا کردن با باشگاه ملوان بندرانزلی پیشنهاد باشگاه پیکان برای عضویت در کمیته فنی این باشگاه را رد کرد تا در نظر بعضی‌ها به بدقولی متهم نشود.

به هر حال چراغپور می‌داند که اگر بخواهد یک طرفه قرارداد را فسخ کند آن وقت مسئولان باشگاه ملوان مدعی می‌شوند که چراغپور با آن‌ها قرارداد داشته و امکان این وجود دارد که تقاضای غرامت کنند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار