سرپرست باشگاه استقلال خوزستان گفت: داور نباید قبل از مسابقه، با يك تيم‌هاي شركت كننده در یک هتل باشد و این مسئله روی قضاوت او تأثيرگذار خواهد بود.

بهمن روشنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی خوبی را در مقابل تیم فولاد به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم ولی بازیکنان تمرکز نداشتند و نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند. ما حتی در زمان 10 نفره شدن هم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و فشار زیادی روی دروازه فولاد آوردیم ولی متاسفانه به گل نرسیدیم.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در مورد اعتراض‌های تیم استقلال خوزستان به داور بیان کرد: اعتراض ما روی آن صحنه‌ای بود که داور بازیکن ما را اخراج کرد. به اعتقاد من، داور باید در آن صحنه برای ما پنالتی می‌گرفت ولی بازیکن ما خنیفر را به دلیل تمارض اخراج کرد. در صحنه گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندیم و داور هند گرفت نیز ما اعتراض کردیم ولی قبول دارم، گل ما درست نبود. آقای جباری می‌گفت، هند را خودم اعلام کردم ولی کمک داور گرفته بود.

وی افزود: ما قبل از مسابقه از این مسئله که داور در هتل تیم فولاد بود، گذشت کردیم ولی داور نباید با تیم حریف ما در یک هتل باشند و این مسئله در نحوه قضاوت او تاثیرگذار بود.

سرپرست تیم استقلال خوزستان ادامه داد: فصل گذشته نیز در بازی تیم  ما با فولاد، داور برای ما پنالتی نگرفت و امسال هم همین اتفاق رخ داد.

وی در مورد فحاشی و اعتراض تماشاگران به ویسی سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: تماشاگران نباید به مربی ما توهین کنند. من نمی‌دانم آن‌ها از جایی خط گرفته بودند یا نه ولی توهین به خانواده مربی و بازیکنان پسندیده نیست.

روشنایی در پایان اظهار داشت: ما باید نواقص و ضعف‌هایمان را پوشش دهیم ونتایج بهتری را کسب کنیم. در این 4هفته امتیازات زیادی را از دست دادیم که باید در آینده جبران کنیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار