استاندار کرمانشاه بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در ریشه کنی مبارزه با مواد مخدر در استان تاکیدکرد و وظیفه دستگاه های اجرایی استان در مبارزه با این موضوع را مهم برشمرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ،به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ ابراهیم رضایی بابادی بر پیگیری مجدانه و تلاش مضاعف دستگاه های اجرایی در ریشه کنی اعتیاد تاکید و تلاش در این زمینه را امری انسانی و شرعی عنوان کرد.

 رضایی افزود: تلاش هدفمند و برنامه ریزی شده برای مقابله با این پدیده شوم بایستی از سوی کمیته های ذیل شورا بصورت ویژه مورد پیگیری و رصد اطلاعاتی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت استان کرمانشاه این آمادگی را دارد که در زمینه ایجاد شغل برای بهبودیافتگان نجات یافته از دام اعتیاد بیشترین اهتمام را بکار گیرد٬خاطرنشان کرد: ایجادشغل و فراهم کردن بسترهای مناسب به منظور توسعه تولیدات اقتصادی و کشاورزی در استان از مهم ترین اولویت های مدیریت استان نیز محسوب می گردد.

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد:استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و همچنین استفاده از ظرفیت های مردمی و بسیج در خصوص ریشه کنی پدیده اعتیاد امری ضروری است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد./ش/ن

برچسب ها: کرمانشاه ، ظرفیت ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.