محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن خبر دادند
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن خبر دادند
به گزارش
خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب سایت انستیتو ارتباطات علمی بین المل؛ دروس ریاضی و زبان همیشه بخشی از مواد آموزشی در مدارس بوده است که البته در برخی موارد به صورت اختیاری نیز در نظر گرفته می شوند. با افزایش نقش علم در اقتصاد کشورها و نقشی که در اقتصاد مبتنی بر دانش سطح بالا بازی می کند؛ برنامه های آموزشی نیز پیچیده تر شده و فشار بیشتری بر دانش آموزان برای نائل شدن به استانداردهای بالاتری وارد می شود.
بنا به این گزارش: تحلیل داده های آماری دانش آموزان آمریکایی نشان می دهد که افزایش فشارها برای علم تاثیرات منفی بر دانش آموزان دارد؛ که از عواقب آن می توان به افزایش میزان ترک تحصیل که ناشی از این مهم است اشاره کرد.
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن در مطالعه ی اخیر خود نوشته اند که: البته بحث پیرامون تاثیرات فشردگی برنامه ی آموزشی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/