سه هندبالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛میلاد صفری گفت:ˈ ˈمجتبی کرمیانˈ، ˈامین فرهادیˈ و ˈحامد بهره دارˈ سه هندبالیست کرمانشاهی هستند که از سوی سرمربیان تیم های بزرگسالان و نوجوانان کشورمان به اردوی آمادگی این تیم ها دعوت شده اند.


وی افزود: کرمیان به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شده و از 26 مرداد به همراه این تیم در اردوی بوسنی و هرزگوین حضور یافته است.

صفری گفت: اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان در کشور بوسنی تا اول شهریورماه ادامه دارد و سپس دور هشتم اردو در کشور اسلوونی برپا خواهد شد.

وی افزود: این تیم خود را برای حضور در بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی آماده می کند و کرمیان نیز به احتمال فراوان یکی از نفرات اعزامی هندبال ایران به این رقابت ها خواهد بود.
مسوول روابط عمومی هیات هندبال استان کرمانشاه در ادامه به دعوت از فرهادی و بهره دار به اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: این دو ورزشکار کرمانشاهی از فردا (چهارشنبه) باید خود را به کادر فنی تیم ملی در تالار فدراسیون هندبال معرفی کنند.

صفری با بیان اینکه این اردو با حضور 18 بازیکتن دعوت شده تا چهارم شهریور ماه ادامه خواهد داشت، محل تمرینات تیم ملی نوجوانان را سالن اختصاصی فدراسیون هندبال عنوان کرد.

وی در پایان گفت: تیم هندبال نوجوانان ایران خود را برای حضور در ششمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا که شهریور ماه در اردن برگزار می شود، آماده می کند./ش/ن

برچسب ها: کرمانشاه ، دعوت ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.