مجردی: استرالیا برای پیروزی آمده بود

مربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال استرالیا در دیدار برابر ایران متفاوت ظاهر شد و بعد از دو شکست مقابل چین و تایلند برای پیروزی به میدان آمده بود

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کیوان مجردی پس از پیروزی تیم ملی ب والیبال ایران برابر استرالیا افزود: تیم استرالیا امروز نمایش خیلی خوبی داشت، اما موفق به کسب پیروزی برابر ایران نشد.

وی با بیان اینکه اگر مسابقه دو تیم ایران و استرالیا عصر برگزار می شد، نتیجه یک ست را نیز به این تیم نمی دادیم، گفت: بازی صبح کمی دشوار است چون بدن بازیکنان هنوز سرحال نشده است.

مربی تیم ملی ب والیبال تاکید کرد: استرالیا اگر در برابر چین و تایلند نیز مانند دیدار با ما بازی می کرد، حتما برنده می شد. امروز بازیکنان این تیم متفاوت بودند.

وی در باره حریف احتمالی ایران در مرحله بعد مسابقات والیبال جام کنفدراسیون افزود: تیم ملی ب والیبال ایران در مرحله بعد با قزاقستان و یا ژاپن بازی دارد. دو تیم برای ما فرقی ندارند. البته اگر ژاپن باشد، بهتر است زیاد قزاقستان هم میزبان است و هم بازی دوستانه با هم داشته ایم، و شناخت نسبت به ایران دارد.

مجردی در باره بهترین بازیکن ایران مقابل استرالیا گفت: سعید شیرود امروز عالی کار کرد و بهترین بازیکن میدان بود.

تیم ملی والیبال ب ایران با شکست سه بر یک استرالیا در آخرین روز دور مقدماتی چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا، به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله یک چهارم نهایی (پلی آف) راه یافت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: volleyball ، team ، iran ، تیم ، ملی ، والیبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار