معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه4 با حضور در دفاتر خدمات الکترونیک منطقه با شهروندان دیدار و بر فعالیت‌های این دفاتر نظارت می‌کند.

حامدسلیمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت:‌هدف از راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک در مناطق برون سپاری و کوچک سازی سازمان است که تا حد و زیادی اجرایی شده است و البته لازم است در جهت افزایش سطح رضایت مندی شهروندان برخی فرآیند‌ها اصلاح شود.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبات قائم مقام و معاون امور مناطق شهردار تهران در جلسه نظارت ستادی و تأکید بر ارزیابی عملکرد دفاتر خدمات ضمن نظارت بر حسن انجام امور محموله به دفاتر طبق جدول زمان بندی جهت پاسخگویی به شهروندان در این دفاتر حضور خواهیم داشت.

سلیمی اظهار داشت: این زمانبندی شده‌ از 21 مرداد ماه آغاز و طی دو ماه تا پایان مهر ماه از خدمات الکترونیک  شهر بازدید و رسیدگی می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه4 ادامه داد: در صورت بروز تخلفات در دفاتر مراتب در کمیته تخلفات دفاتر طرح به اداره کل تدوین ضوابط و صدور پروانه اعلام و رسیدگی خواهد شد.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ارزیابی سیستمی عملکرد دفاتر در محدوده منطقه و تعداد پروانه‌های موجود و تعداد نواحی و حجم ساخت و سازها یکی از دفاتر مستقر در منطقه به یکی از مناطق همجوار و یا توجیهی منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار