معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : با برگزاری نخستین هم اندیشی سازمانهای مردم نهاد در تعامل با سازمان داوطلبان ، راهکارها و روشهای مختلفی برای زمینه سازی توسعه مشارکت مردمی در برنامه ها وطرح های بشر دوستانه برای مرتفع کردن نیاز آسیب پذیر ترین اقشار جامعه با سرعت بیشتر و ابعاد وسیع تر مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، علیرضا سلیمی گفت : این هم اندیشی با حضور نمایندگان 100 سمن فعال کشور ، همکار با هلال احمر در نخستین همایش ملی سازمانهای مردم نهاد با حضور رئیس جمهور در وزارت کشور برگزار گردید .

وی افزود: در این جلسه فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به تعامل سازنده و فعالیتهای چشمگیر این سازمانها در به ثمر رساندن ماموریتهای جمعیت هلال احمر ، افزایش زمینه های همکاری در خصوص حل مشکلات و معضلات اجتماعی و ارتقا سلامت اجتماعی را خواستار شد.

وی تصریح کرد : مدیر عامل موسسه خیریه قمر بنی هاشم اصفهان در این گردهمایی ضمن تشریح فعالیتهای داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و بیان نقش سمن ها در تعامل با جمعیت هلال احمر ، بر استمرار همکاری ها با جمعیت تاکید کرد و آمادگی خود را جهت برگزاری کارگاه آتی سازمان داوطلبان در آبانماه اعلام نمود .

سلیمی خاطر نشان کرد : در این نشست هم اندیشی مدیران سازمانهای مردم نهاد اصفهان از جمله مدیران عامل خیریه های قمر بنی هاشم ، امدادگران عاشورایی ، دیابت و بیماران نقص ایمنی اولیه حضور داشتند .

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یادآور شد : در حاشیه این نشست ، جلسه ای نیز با حضور ریاس سازمان داوطلبان در هتل باباطاهر تهران تشکیل شد وپیرامون مسائل سازمانهای مردم نهاد بحث و گفت و گو گردید .


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، سازمانهای ، مردم ، نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.