راه در هفته‌ای که گذشت

فرودگاه مهرآباد تا 10 سال دیگر جابه‌جا نمی‌شود/ تامین اعتبارات، ساخت جاده هراز را به 2 سال کاهش می‌دهد

امکان‌پذیر نبودن جابه‌جایی فرودگاه مهرآباد تا 10 سال آینده و ساخت جاده هزار تا 2 سال آینده با تامین اعتبارات مهم‌ترین اخبار این هفته به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، این هفته حوزه راه بر خلاف سایر هفته های پیش شاهد اتفاقات بسیاری از جمله   امکان پذیر نبودن جابه جایی فرودگاه مهرآباد تا 10 سال آینده به گفته ایلخانی مهم ترین خبر این هفته به شمار می رود.

 فروش مرحله پاياني بلیت سفرهاي تابستاني بدون خلل ادامه دارد

عمليات فروش بليت قطارهاي مسافري براي مرحله پاياني سفرهاي تابستاني، بدون هيچ خللي در ساعت‌هاي اعلام شده از سوي راه‌آهن ج.ا.ا آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

عضو کمیسیون عمران گفت: محدودیت‌ها و کمبودهای سیستم‌های ناوبری را با دل و جان درک می‌کنیم و درصدد جبران آنها باید همکاری کنیم.


پنجمين جلسه كميته بررسي سانحه هواپيماي آنتونف140 با حضور نمايندگان تعيين شده از سوي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در سازمان هواپيمايي كشوري برگزار شد.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها:

محمدعلی ایلخانی گفت: کاهش مناطق ممنوعه پروازی از یک سو به گسترش ترافیک هوایی کشور منجر خواهد شد و از سوی دیگر در امنیت و ایمنی پروازها نقش مستقیم خواهد داشت

ایلخانی:

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور اعلام کرد: برای انتقال پروازهای مهراباد حتما باید از ذوم فرودگاه امام خمینی (ره) ساخته شود.

از آنجا که جاده هراز به موازات رودخانه هراز است به طور قطع مهندسان در طول مسیر و ساخت جاده با مشکلات بسیاری روبرو هستند و در صورتی که اعتبارات جاده هراز به موقع تامین شود، ساخت پروژه 16 ساله به دو سال تغییر می‌کند.

مدیر کل فرودگاه مهرآباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رستمی با اعلام این خبر که انتقال فرودگاه مهرآباد به خارج از تهران تا یک سال آینده امکانپذیر نیست گفت: حجم ترافیک در پیک پروازها با اجرای طرح ترافیک در محوطه فرودگاه مهرآباد کاهش چشم‌گیری داشته است.

بارگیری بیش از 2 هزار کانتینر؛

دومين کشتی از خطوط کشتيرانی خارجی ون‌های روز جمعه در بندر شهيد رجایی پهلو گرفت.

رییس سازمان هواپیمایی کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جهانگیریان گفت: کم بودن ارتفاع و مقصر بودن خلبان در عدم کنترل هواپیما از دیگر دلایل اصلی سقوط هواپیما به شمار می‌رود که در حال بررسی آن هستیم.


معاون ساخت و توسعه راه آهن خبر داد:

معاون ساخت و توسعه راه آهن آغاز عملیات اجرایی راه آهن فریمان-تربت جام-تایباد-دوغارون خبر داد و گفت: اعتبارات مورد نیاز راه‌آهن قزوین-رشت تا پایان سال تخصیص یافت

رئيس سازمان هواپيمایی كشوری

جهانگیریان از بازخوانی بيش از 50درصد جعبه سياه CVR هواپيماي آنتونف 140 توسط متخصصان و تيم بررسی سانحه خبرداد.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه ، جاده ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار