نقش مدیریت شهری در حصول توسعه پایدار، بسیار اثرگذار است و ارتقا رتبه شهرداری در تحقق رشد هر چه بیشتر شهری و به تبع شکوفایی و بالندگی حوزه مذکور امری حائز اهمیت به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با توجه به اطلاعات ارایه شده از سوی مسئولین شهرستان ملارد، رتبه شهرداری این منطقه 7 است که در صورت ارتقا رتبه مذکور، زمینه لازم برای جذب هر چه بیشتر بودجه و اعتبارات عمرانی در بخش مورد اشاره، به نحو هر چه مطلوب‌تری فراهم می‌شود.  
 
از مولفه‌های اساسی و تاثیرگذار در ارتقا رتبه شهرداری در مواردی همچون اتوماسیون اداری، نظم و انضباط اداری، شهر الکترونیکی کاهش سطح بدهی‌ها و معوقات و.... خلاصه می‌شود که استانداری با در نظر گرفتن ابعاد مذکور پس از بررسی‌های لازم میزان سطح و رتبه شهرداری را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.  
 
حصول موارد مذکور (اتوماسیون اداری، شهر الکترونیکی و...) نیازمند اتخاذ تدابیر هوشمندانه و اعمال برنامه‌ریزی‌های مدون، سازنده و اصولی است که البته در مجموعه مدیریت شهری ملارد، اقداماتی در حوزه مذکور انجام شده که نیازمند پشتیبانی و تقویت هر چه بیشتری است امید آن می‌رود مجموعه مدیریت شهری ملارد و دستگاه‌های ذیربط با در نظر گرفتن ظرفیت‌های متعدد این شهرستان در ابعاد گوناگون با همگرایی و هم افزایی فزاینده در جهت ارتقا هر چه بیشتر رشد و توسعه پایدار شهری و تامین الزامات و زیرساخت‌های مورد نیاز این امر خطیر، نهایت تلاش و توانمندی‌های خویش را به کار گیرند تا روند توسعه شهری در این منطقه بیش از پیش تسریع گردد.

انتهای پیام /
 

برچسب ها: شهرداری ، رتبه ، ارتقا ، پایدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار