نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت گفت: با خرید ریل در بازار آزاد سرعت اجرای طرح راه آهن تهران - همدان افزایش می یابد.

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان اظهار داشت: در حال حاضر زیرسازی های طرح راه آهن تهران - همدان 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 70 کیلومتر از آن ریل گذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه برای ادامه کار در دیداری که با وزیر راه دولت قبل و فعلی داشتیم قرار بر این شد حدود 3 هزارتن ریل از سراسر کشور جمع آوری و به طرح تزریق شود افزود : این اقدام صورت گرفت و حدود 30 کیلومتر دیگر از آن را تکمیل کرد.
وی اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته فینانس راه آهن تهران- همدان – سنندج امضا و به مرحله نهایی رسید و در این رابطه هم قول خرید ریل از بازار آزاد و کشورهای ترکیه و چین داده شده است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت : حال با این پیگیری های صورت گرفته و فراهم نمودن زمینه ادامه کار، انتظار از مدیران راه استان پیگیری مداوم و اجرای دقیق طرح است و از این به بعد بهانه ای برای انجام ندادن و یا تأخیر در اجرای کار پذیرفتنی نیست.
خجسته با بیان اینکه فاصله 17 کیلومتری ایستگاه راه آهن تا مرکز شهر مشکلی برای مردم ایجاد نمی کند افزود : متاسفانه این کار از قبل پیش‌بینی نشده بود. اما صدور مجوز برای احداث ایستگاه در داخل شهر قطعی شده است.
راه آهن تهران-همدان بخشی از طرح راه آهن تهران-همدان-سنندج به طول 418 کیلومتر است که  حد فاصل تهران تا همدان به طول 262 کیلومتر و در قالب 5 قطعه در دست اجرا است.
برچسب ها: راه آهن ، ریل ، خرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.