معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح جامع گردشگری این استان مصوب هیات وزیران در سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری تا پایان امسال تدوین و تا پایان سال 96 اجرایی می شود.

گودرز امیری در همایش معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور در شهرکرد گفت: استان چهارمحال و بختیاری با داشتن 15 منطقه نمونه گردشگری مصوب، 12 روستای هدف و 30 کانون گردشگری و با داشتن ظرفیت های فراوان توسعه ای در بخش گردشگری به سرمایه گذاری نیاز دارد.
وی این همایش را فرصتی برای آگاهی میهمانان از ظرفیت های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد و برای حمایت از سرمایه گذاری دیگر استان ها در این استان اعلام آمادگی کرد.
وی وظیفه فرهنگیان مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را مهم ارزیابی کرد و گفت: دانش آموختگان این دانشگاه در بطن جامعه حضور دارند و انتظار می رود این دانشگاه محل خلاقیت و نوآوری در جامعه باشد.
امیری تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان از این نظر که دانشجویان را علاوه بر تدریس در فضای تئوری، با دنیای عملی آشنا می سازد، حائز اهمیت است.
معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با انتقاد از تغییرات پی در پی سیستم آموزشی کشور، تصریح کرد: سیستم آموزشی کشور به گونه ای است که جامعه با افراد تحصیل کرده روبروست که فرصت شغلی برای آنان فراهم نیست یا شغل هایی وجود دارد که بدون متصدی حرفه ای و تخصصی است.
امیری گفت: در حالی که تمام دنیا با سرعت به سمت مجازی شدن در حرکت است در دانشگاه های ما کتاب هایی تدریس می شود که منطبق با این شرایط و کاربردی نیست.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان این توانایی را داراست که فضای آموزشی کشور را متحول کند افزود: این دانشگاه می تواند با همدلی و همگرایی، زمینه رقابت در آموزش بخش خصوصی را فراهم کند تا آموزش در این آموزشگاه ها نیز در مسیر کیفی شدن قرار گیرد.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از دانشگاه فرهنگیان انتظار می رود با توجه به توانمندی و ظرفیت های خود، بستری برای ابراز وجود در سطح منطقه وحتی عرصه های بین المللی فراهم کند.
همایش معاونان آموزشی و فرهنگی و پژوهشی دانشگاه فرهنیگان به مدت سه روز در دانشگاه فرهنگیان شهرکرد در حال برگزاریست.
برچسب ها: اجرا ، طرح ، گردشگری ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.