جلسه کارگروه طرح جوجه‌ریزی و سوخت در خصوص ارائه راهکارهای اجرای این طرح در قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، جلسه کارگروه طرح جوجه‌ریزی و سوخت صبح امروز با حضور ناطق معین‌الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان، عظیم حجت مدیرعامل اتحادیه مرغداران، یوسف جلوخانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان و مجیدرضا شکری رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور دامپزشکی استان قزوین برگزار شد.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران در این جلسه بیان کرد: کنترل و تنظیم جوجه‌ریزی و تولید مرغ، ایجاد نظم و ثبات در بازار و ساماندهی تولید، تعیین قیمت مناسب و جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران، یافتن بازار مناسب و مزیت نسبی برای توسعه صادرات بخشی از دستاوردهای راه‌اندازی طرح جوجه ریزی و سوخت است.

عظیم حجت، اقتصادی کردن واحدهای تولید، افزایش درآمد مرغداران، استمرار تولید و توسعه پایدار در صنعت پرورش طیور، اصلاح ساختار تولید و خدمات رسانی منظم با برنامه‌ریزی مناسب، اطلاع رسانی و کنترل بیماری‌ها و کاهش تلفات را از دیگر مزیت‌های این طرح ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد کلاس‌های آموزشی برای مرغداران در زمینه تولید و استفاده کمتر از آنتی بیوتیک در صنعت مرغداری برگزار شود.

این مسئول اضافه کرد: برای فعال شدن تعاونی مرغداران منطقه آبگرم تصمیماتی گرفته شد.

وی از شرکت های تعاونی خواست تا برای اجرای طرح جوجه ریزی و سوخت در مرغداری‌ها از کارشناسان صنعت مرغداری استفاده کنند.

گفتنی است؛ در انتهای این جلسه از سوی مسئولان در خصوص نحوه اجرای صحیح طرح راهکارهایی ارائه شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، سوخت ، جوجه ریزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.