دومین دوره مسابقات قهرمان کشوری تای‌چی‌چوان، ویژه بانوان و انتخابی اولین دوره قهرمانی جهان در آبان ماه امسال در کشور چین ( چنگ دو- ۲۰۱۴ ) برگزارمی‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کاتوزی در خصوص کیفیت سطح داوری و عوامل اجرایی مسابقات نیز اظهار داشت: با بهره گیری از تجارب گذشته و برگزاری کلاس‌های توجیحی داوری قبل از مسابقات، تیم داوری با موفقیت و کمترین مشکلات مسابقات را به پایان رسانده و مدیریت کردند هرچند تا استاندارها و ایده‌آل‌ها فاصله زیادی داریم و همواره سعی و تلاش ما بر این این است که این مسیر را بهبود ببخشیم و ارتقاء بدهیم .

کاتوزی ضمن اعلام رضایتمندی و تشکر از تیم اجرایی مسابقات افزود: به‌رغم افزایش حدود ۳۰ درصدی تعداد شرکت کننده‌گان ، مسابقات به نحوی مدیریت شد که در وقت بسیار مناسب یعنی حدود ساعت ۹:۳۰ شروع گردید و حدود ساعت ۱۸ هم به پایان رسید .

در این مسابقات که با شرکت بیش از۸۰ نفر از بانوان تای چی کار از سراسر کشور در رده­ های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌گردد، تای‌چی‌کاران به اجرای فرم‌های رزمی دست و سلاح در دو نوبت صبح و عصر پرداخنتد و در پایان برگزیده گان موفق به کسب مدال و احکام قهرمانی گردیدند.

بنا به اظهار دبیر کمیته تای‌چی، این دوره از مسابقات از سطح فنی و کیفی بسیار خوبی برخوردار بوده و از لحاظ کمی و تعداد شرکت کننده گان نیز در حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است .

وی افزود که با هماهنگی و حمایت‌های خسروی ریاست کمیته تای‌چی، سالن آکادمی ووشو که یکی از بهترین سالن‌های اجرای مسابقات می باشد، جهت این دوره از مسابقات هماهنگ شد که این امر، افزایش کیفیت فنی و رضایت مندی بیشتر تای چی کاران را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار