کارشناس هواشناسی در گفتگو باشگاه خبرنگاران؛

وزش باد و گرد و خاک در تهران تا 12 متر بر ثانیه خواهد رسید/طوفان دلیجان عامل وزش باد

نقشینه گفت:طوفان به وجود آمده در دلیجان استان مرکزی به سمت تهران در حرکت است و عامل این باد و خاک و کاهش دید افقی در استان و شهر تهران گشته است و هوای تهران تا چند ساعت دیگر غبار آلود خواهد ماند.

امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز "سه شنبه 28 مرداد ماه 93" وزش باد و کاهش دید افقی تا چند ساعت آینده ادامه خواهد داشت و حداکثر آن نیز به 12 متر برثانیه خواهد رسید.

وی افزود: طوفان به وجود آمده در دلیجان استان مرکزی به سمت تهران در حرکت است و عامل این باد و خاک و کاهش دید افقی در استان و شهر تهران گشته است و هوای تهران تا چند ساعت دیگر غبار آلود خواهد ماند.

این طوفان در استان مرکزی به صورت لحظه ای 22 متر بر ثانیه که حدود 80 کیلومتر بر ساعت بوده است و اوج کاهش دید هم در شهرستان شهریار به 2 کیلومتر رسیده است.



کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده افزود: آسمان تهران امروز، کمی ابری، دربعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و در ارتفاعات احتمال بارش پراکنده و فردا، کمی ابری، در بعدازظهر وزش باد، در ارتفاعات افزایش ابر و روز پنجشنبه، کمی ابری، در بعدازظهر باد و گرد و خاک در ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزش باد ، تهران ، رگبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار