رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اجرای طرح مهندسان فردا را به عنوان کار گروهی همراه با دانش افزایی و مهارت آموزی را از مطرحهای جدیدی سازمان در ارائه انواع آموزشهای مهارتی عنوان کرد.

کوروش پرند رییس سازمان اموزش فنی حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: سازمان آموزشی فنی و حرفه‌ای کشور در راستای اجرای طرحهای جدید آموزش به منظور ترویج آموزشهای فنی و حرفه‌ای طرح مهندسان فردا به عنوان کارگروهی جمعی همراه با دانش افزایی و مهارت آموزی دنبال می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد:‌نوع دیگر آموزشهای نیز آموزشهای پروژه محور است که در آن علاوه بر آموزش در مرحله پایانی افراد وارد پروژه‌محوری و انجام پروژه‌ پایانی در چرخه تولید می‌شوند هم چنین نوع دیگر آموزشهای مهارتی آموزشهای مادام‌العمری است که کودکان در همان سنین کودکی استعداد یابی شده و برای موفقیت در سنین جوانی آموزش داده می‌شوند و تا سنین کهنسالی ارتقا مهارت پیدا می‌کنند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: تشکیل شبکه نخبگان مهارتی از دیگر فعالیتهای سازمان پس از موفقیت تیم مهارتی کشور در مسابقات جهانی لایپزیک است که نخبگان مهارتی در سطح کشور شناسایی شده و با روشهای جدید آموزش و آزمون در سطح مختلف شهرستان، استانی و ملی آشنا شده و در نهایت برای مسابقات جهانی آماده می‌شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهندسان ، دانش ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار