معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌ها و وزارت ورزش و جوانان گفت: امسال 120درصد افزایش بودجه در قانون در وزارت ورزش و جوانان داشتیم که بودجه سال1200میلیارد تومان برای کل کشور و نهادهایش است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، خادم معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌ها و وزارت ورزش و جوانان گفت: امسال120درصد افزایش بودجه در قانون بودجه داشتیم که 550میلیارد تومان برای کل کشور و نهادهایش بود که تبدیل به 1200میلیارد تومان شد.

خادم اظهار کرد: ما در حوزه‌ های مختلف کاری استان ها 17نفر از مدیران کل ورزش استان‌ها  2نفر بازنشست و 9 نفر پایان دوره مأموریت و 5 نفر به علت بحث مدیریتی جا به جا شدند. مدیرانی که به عنوان مدیران عالی بودند که عملکرد خوبی داشتند و امروز با تشکیل کارگروه‌های فعال در استان‌ها تلاش کردیم نسبت به گذشته متفاوت و حضور جدی در عملکرد ورزش و جوانان داشته باشیم.

خادم اظهار داشت: در بخش امور مجلس 28سوال از وزیر شده که 22سوال پس گرفته و  6سوال در  حال مذاکره شد که این حق نمایندگان است که سوال کند اما یک مورد سوال به کمیسیون رسیده که پاسخ دادیم.

وی تصریح کرد: بخش دیگری  از فعالیت ما در حوزه حقوقی است که 160معارض حقوقی و حقیقی داریم این معارضه به این شکل بوده که کلنگ خورده شده اسناد رسمی وزارت جوانان به نام سیستم ورزشی کشور نبوده که به هر شکلی کلنگ‌ها خورده شده که امروز معارضان زیادی در سطح کشور داریم که مدعی 4هزار میلیارد هستند که باید به  آن ها داده شود کلنگ‌هایی که در سال‌های اخیر خورده شده این کلنگ‌ها که بدون نیاز به اعتبار آن زده شده که توقعاتی برای اتمام آن داریم که مبالغ موجود نیست.

خادم در ادامه افزود: یکی از این ورزشگاه‌ها ورزشگاه تختی در تهران است که پنجاه هکتار آن را بنیاد مستضعفان حکم قطعی گرفته که تصرف کند که ما با ارتباط با این بنیاد حکم را متوقف و زمانی برای دفاع گرفتیم و ورزشگاه نقش جهان که 10 سال از زمان آغاز کار آن گذشته ولی به اتمام نرسیده با رایزنی‌هایی که انجام دادیم توانستیم به نتایج خوبی برسیم و امیدواریم در مدت 2 سال به اتمام برسد.

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌ها و وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز پرسپولیس 12میلیارد تومان و استقلال 10میلیارد تومان هزینه کرده که بخش عمده آن 80درصد از طرف اسپانسر تأمین شده تا تیم‌ها را ساماندهی کند و به حداکثر یک ماه آینده کل تعهدات را پرداخت می‌کند و وزارت ورزش و جوانان هیچ کمکی به  این باشگاه نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: جلساتی که برای خصوصی سازی داشتیم تا 3 ماه آینده مزایده‌ای برگزار می‌ کند که برای تیم‌ها  تعیین تکلیف می‌شود همچنین تمامی کسانی که خارج از ورزش هستند و برای ورزش هزینه می‌کنند باید از این افراد  حمایت کرد. رفتار ما با این  افراد منصفانه نبوده و این افراد را مدیریت نکرد‌ه‌ایم و اگر هر فرد  ایرانی اجازه فعالیت اقتصادی دارد نباید به ‌آن ها انگ زده شود و آن‌ها را طرد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار