فرمانده انتظامی شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسائی و دستگیری فردی که به دلیل اختلافات کاری ، همکار و یک راننده تراکتور دیگر را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود خبر داد .

سرهنگ " داریوش جابر انصاری " فرمانده انتظامی شهرستان چرام در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت :در پی وقوع قتل فردی با هویت معلوم  در روستای سادات از توابع شهرستان چرام ، ماموران پلیس شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند . 

در بررسی ماموران مشخص شد مقتول در درگیری با فردی با اسلحه شکاری و از ناحیه شکم مورد اثابت گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است . 

فرمانده انتظامی شهرستان چرام افزود : از آنجائیکه نامبرده بر اثر شلیک اسلحه ساچمه زنی به قتل رسیده بود، تحقیقات پلیس در جهت شناسائی قاتل و انگیزه قتل آغاز شد . 

این مقام انتظامی بیان داشت : در تحقیقات اولیه مشخص گردید قاتل 27 ساله پس از ایجاد یک درگیری و رقابت بر سر کار با تراکتور ، با شلیک یک قبضه اسلحه ساچمه زنی جوان 18 ساله را به قتل رسانده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه ، اقدام به فرار می نماید . 

سرهنگ انصاری تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام فعالیتهای گسترده اطلاعاتی پس از 24 ساعت مخفیگاه قاتل را در کوههای اطراف روستای سادات شناسایی و فرد مورد نظر را دستگیر و اسلحه بکار رفته در قتل را از وی کشف و ضبط کردند . 

فرمانده انتظامی شهرستان چرام با اشاره به اینکه وقوع این قتل بر اثر رقابت کاری و انجام کاری کشاورزی با تراکتور بوده و با بیان اینكه متاسفانه بسیاری از قتل ها و جنایت ها به صورت ناخواسته صورت می گیرد و براثر یك اشتباه یا یك دعوای ساده ای كه به راحتی قابل حل است دو خانواده دغدار می شوند گفت: به جوانان توصیه می كنیم از حمل سلاح سرد و گرم به هر عنوانی خودداری كنند زیرا این كار آنها تاوان سختی برایشان به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
بعضی ها خیلی پست هستند به خاطر مال دنیا چه کارا که نمی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۲:۲۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
قبل ازهمه چیزفرهنگ زندگی کردن راجوانان یادبگیرند؟
آخرین اخبار