برای اجرای طرح های جهاد کشاورزی مازندران بیش از هزار و 380 میلیارد ریال هزینه شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:59 طرح خدماتی،زیربنایی و تولیدی بخش کشاورزی استان مازندران با بیش از هزار و 382 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

حیدر پور با اشاره به اینکه از مجموع، 18 طرح تولیدی با بیش از هزار و 327 میلیارد و 470 میلیون ریال در بخش های مختلف شیلاتی،دام و طیور و باغبانی در هفته دولت سالجاری در استان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرند، از افتتاح 41 طرح خدماتی و زیر بنایی بخش کشاورزی استان مازندران شامل شن ریزی جاده بین مزارع، کانال بتنی لاینینگ، تجهیز چاه کشاورزی، لوله گذاری و تامین آب کشاورزی، احداث کارخانه شالیکوبی و .. با بیش از 55 میلیارد ریال در ایام هفته دولت امسال در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه با افتتاح و بهره برداری از این طرح ها، 89 روستا با 10 هزار و 120 خانوار روستایی از مزایای آن بهره مند می گردند،پرورش ماهیان خاویاری را یکی از طرح های شاخص بخش کشاورزی عنوان داشت که با بیش از هزار و دویست میلیارد ریال و حجم تولید بیش از 30 تن خاویار در روستای چپکرود شهرستان جویبار مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.