مدیركل پژوهش استان ها و خارج از كشور مركز تحقیقات صداو سیما از واحد آموزش و پژوهش مركز چهارمحال و بختیاری به عنوان منسجم ترین واحد بین مركز استانی یاد كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مركز چهارمحال و بختیاری:مدیركل پژوهش استان ها و خارج از كشور مركز تحقیقات صداو سیما در دوره آموزشی منطقه ای پژوهشگران مراكز استان ها در صدا و سیمای مركز چهارمحال و بختیاری به جایگاه آموزش در پیشبرد اهداف سازمان از لحاظ علمی اشاره و تأكید كرد: بحث آموزش در رسانه ملی برای شناخت و اقناع افكار عمومی كه دست یافتن به آن مستلزم برخورداری از مهارت حرفه ای است بسیار پیشرونده و تأثیر گذار است.
 
جعفر عبدالملكی گفت: در مراكز استانی با وجود سلایق، قومیت ها و افكار مختلف، با تكیه بر توان آموزشی از لحاظ علمی می توان برای رضایتمندی و اقناع مخاطبان گام برداشت.
 
وی همچنین از حمایت های مدیركل و تلاش های مدیر واحد آموزش و پژوهش مركز چهارمحال و بختیاری در برگزاری دوره های مختلف آموزشی تشكر و خاطر نشان كرد: واحد آموزش و پژوهش این مركز، منسجم ترین واحد بین مراكز استانی، جزء پرتعامل ترین و كارآمدترین مراكز در هماهنگی، پاسخگویی و اجرای برنامه های ستادی است.
 
مدیركل مركز چهارمحال و بختیاری هم در این نشست به تبیین اهمیت وظایف واحد آموزش و پژوهش در زمینه های مختلف راهبردی، كاربردی و ارزشیابی در بدنه سازمان و همچنین اقدامات صورت گرفته در این مركز در سال های گذشته پرداخت.
 
حجت اله رحیم زاده گفت: صدا و سیمای مركز استان با استفاده از توان كارشناسی و علمی و طراحی جدول زمان بندی، نیازها و خواسته های روز را شناسایی و با بهره گیری از نتایج تحقیقات انجام شده، در فرآیند تولید نقش بسزایی داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش ، استان ، مرکز ، ارزشیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار