ملی پوش تفنگ ۱۰ متر کشورمان پس از حضور در فینال، بالاتر از ورزشکار کرواسی که دارنده قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۳ است در مکان چهارم این رشته ایستاد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نجمه خدمتی تنها نماینده کاروان تیراندازی ایران در دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان نانجینگ چین، صبح امروز در مرحله مقدماتی رقابت های ۱۰ متر تفنگ بادی بانوان حضور داشت و با مجموع امتیاز ۴۱۶٫۳ و قرار گرفتن در رتبه دوم در جمع هشت نفر برتر جای گرفت و به فینال این مسابقات راه یافت.
 
در پایان با برگزاری فینال این رشته نجمه خدمتی ملی پوش ارزنده کشورمان که دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا کویت و دارنده سهمیه المپیک نوجوانان را در کارنامه خود دارد ،توانست پس از ورزشکار کشورهای سوییس، سنگاپور و آلمان در مکان چهارم این رشته قرار گیرد.
 
سارا هورنانگ از سوییس با ۲۰۷٫۸ امتیاز قهرمان شد. لیند زی ولوسو از سنگاپور با ۲۰۷٫۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و جولیا بود از آلمان با ۱۸۶٫۳ امتیاز سکوی سوم را ازآن خود کرد. نجمه خدمتی هم با ۱۶۳٫۹ امتیاز مقام چهارم را کسب کرد.
 
دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان، از بیست و پنجم مرداد تا ششم شهریور، با حضور ورزشکاران سراسر دنیا در رشته های مختلف ورزشی، در نانجینگ چین برگزار خواهد شد،که این رقابت ها فردا در  رشته تفنگ آقایان پیگیری می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار