نماینده مردم بم در مجلس گفت: ما استدعا داریم از وزارت جهاد کشاورزی که بحث بیمه محصولات کشاورزی را به خصوص در شهرستانهای شرق استان کرمان جدی بگیرند، زیرا مبلغ ناچیز بیمه به درد کشاورز نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۸ تیرماه)، در تذکر شفاهی گفت: متاسفانه سالهاست مشکل آفت خشکیدگی خرما مردم شهرستان‌های شرق استان کرمان را گرفتار کرده و متاسفانه امسال این شدت بیشتری پیدا کرده است.  
 
وی افزود: این مهم کشاورزان را گرفتار کرده چرا که آن‌ها یکسال زحمت کشیده و هزینه کرده‌اند و منتظر محصول خود بوده‌اند، اما امسال واقعا گرفتار شده‌اند، لذا از وزیر جهاد کشاورزی درخواست دارم هیئتی را برای بررسی میزان و برآورد خسارت به منطقه اعزام کنند، چرا که مردم زجر می‌کشند.  
 
نماینده مردم بم تاکید کرد: از وزیر نفت و راه و شهرسازی درخواست دارم اینجاده محمدآباد ریگان به جاسک را که ۷، ۸ سال است که نیمه کاره باقیمانده، اقدام عملی در جهت تکمیل و ساخت آن انجام دهند، چرا که مردم گرفتار شده‌اند.  
 
وی ادامه داد: ما استدعا داریم از وزارت جهاد کشاورزی که بحث بیمه محصولات کشاورزی را به خصوص در شهرستان‌های شرق استان کرمان جدی بگیرند، زیرا مبلغ ناچیز بیمه به درد کشاورز نمی‌خورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مردم ، بم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار