مدیر فرودگاه آبادان از نشست و برخاست بیش از 90 پرواز در هفته پایانی مرداد ماه خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا رضایی با اعلام این خبر افزود: افزایش پروازهای شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای مشهد و تهران از دلایل عمده افزایش روند صعودی پروازها در هفته پایانی مرداد ماه بود.

وی خاطرنشان کرد: این روند افزایش در حالی صورت گرفت که رشد پروازها نسبت به میانگین نشست و برخاست پروازها در هفته‌های پیش و مدت مشابه سال قبل جهش طولی را از 71 پرواز به 90 پرواز را نشان داد .

رضایی با تاکید بر تلاش در جهت تداوم رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در راستای افزایش پرواز در مسیرهای پذیرش شده توسط مسافران و مردم منطقه ادامه داد: رسیدن شمار پروازهای هفتگی فرودگاه آبادان به بیش از 90 پرواز بر قابلیت و ظرفیت این فرودگاه تاکید دارد.

وی با اشاره به عوامل تاثیرگذار در افزایش پروازها از جمله همجواری با مرز کشور عراق، گردشگران و زوار عراقی و اخذ مجوز نفوذ به خاک عراق افزود: با توجه به استقبال منطقه از پروازها روند صعودی افزایش نشست و برخاست ادامه دارد.

رضایی گفت: با همکاری شرکت‌های هواپیمایی مذاکرات با شرکت‌ها در جهت برقراری پرواز به کشورهای حوزه خلیج‌فارس و مسیرهای داخل کشور در حال انجام است.
 
انتهای پیام/
گفتنی است؛ در حال حاضر فرودگاه آبادان در مسیرهای کیش، تهران، شیراز، اصفهان، بندرعباس، خارک و مشهد فعال است.
برچسب ها: پرواز ، هفتگی ، آسمان ، گرم ، آبادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار