تیم شهرداری آمل برای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور آماده می شود.

سرمربی تیم لیگ برتری بسکتبال باویلچر شهرداری آمل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:‌مرحله پایانی ارودی آماده سازی شهرداری آمل از هفته گذشته در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل با حضور 12 بازیکن فصل گذشته وجدید این تیم در این شهر آغاز شده و تا پیش از اعزام ادامه خواهد داشت.

فلاح افزود:پس از برگزاری یک مرحله اردوی چند روز در مجتمع ایثار شهرستان ساری،مرحله آخر تمرینات این تیم پیش از اعزام در آمل درحال برگزاری وتا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد:تمرینات خوبی دراین مدت انجام شد و شرایط آمادگی بازیکنان برای مسابقات فراهم شده است.

سرمربی تیم بسکتبال باویلچر شهرداری آمل،با اشاره به اینکه این تیم در پایان رقابتهای فصل گذشته به مقام پنجم در میان هشت تیم شرکت کننده دست یافت، تصریح کرد:‌همه تلاش بازیکنان وکادر فنی تیم در فصل جاری مسابقات کسب مقام مناسب ودر خور شان این تیم است.

فلاح گفت:این تیم در سالهای اخیر در لیگ های برتر ودسته یک کشور به عنوان تنها نماینده مازندران حضور داشته و برای حضور قوی تر و گرفتن بازیکنان مطرح برای کسب مقام نیازمند حمایت های جدی مسئولان استانی وشهرستانی است.

وی افزود:‌ در فصل جدید لیگ برتر هم بازیکنان وکادر فنی تیم آمل با حمایت شورای اسلامی وشهرداری آمل با قدرت و توان تیمی بالاتری شرکت کند تا سهمیه این تیم در لیگ هم حفط بماند.

فصل جدید مسابقات لیگ برتربسکتبال با ویلچر معلولان باشگاه های کشور با حضور هشت تیم در دو گروه روزهای 29 و30 مردادماه در شیراز آغاز می شود و تیم شهرداری آمل در گروه یک این رقابتها با تیم های پگاه فارس، ایثار قم و همیاری زنجان همگروه است

تیم شهرداری آمل تنها نماینده مازندران در مسابقات لیگ برتربسکتبال با ویلچر معلولان باشگاه های کشور است که درسالهای گذشته در مسابقات لیگ دسته یک ولیگ برترحضور داشته است./ب

برچسب ها: امل ، مسابقه ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.