معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در شیراز گفت : بیمه تکمیلی ایثارگران در صورت تامین اعتبار تا هفته آینده انجام می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ عباسپور ادامه داد: در صورت تامین اعتبار توسط معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری بیمه تکمیلی کلیه ایثارگران شاغل وغیر شاغل به صورت متمرکز از طریق بنیاد هفته آینده انجام می شود .

وی افزود : در زمینه درمان در حوزه معاونت بهداشت و درمان یک هرم سلامت تعریف کردیم و قصد داریم از کلیه توانایی های کشور استفاده کنیم و تصمیم به افزایش زیر شاخه های این هرم در حوزه های تخصصی داریم و سعی کردیم هر سال این حوزه های تخصصی گسترده تر و کارآمد تر شوند.

این مسوول بیان کرد : تلاش می کنیم از تمام امکانات در جهت درمان ایثارگران بهره بگیریم از این رو، در این زمینه هرم سلامت برای جامعه ایثارگران کشور تعریف شده است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: بحث تفکیک درصد ایثارگران از ارائه خدمات به این عزیزان از دیگر برنامه های دراز مدت این معاونت است و به این منظور کلیه ایثارگران و خانواده ایشان از کلیه خدمات درمانی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.