سرمربی تیم پدیده گفت : یکی از اصلی‌ترین عوامل در بازی با تراکتورسازی حمایت هواداران از تیم پدیده و ارائه بازی هماهنگ بازیکنان در برابر تیم باسابقه لیگ برتری تراکتورسازی است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی افزود : برای بازی با تیم تراکتورسازی نیازمند تقویت دفاع چپ و راست و تمرکز بر پاس ها از دفاع به حمله و بالعکس هستیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم .

سرمربی تیم پدیده گفت : کمک هواداران و تاکتیک‌های برنامه‌ریزی شده در کسب سه امتیاز این بازی مؤثر است و با توجه به پیوستن میلاد غریبی به پدیده و حضور دیگر بازیکنان قوی در این تیم شانس گلزنی بیشتری داریم.

مرزبان حریف تبریزی خود را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی دانست و گفت: تیم تراکتور سازی بازی سازی را از خط دفاع خود شروع می کند و از کناره های زمین هم بسیار خطرناک حمله می کند.

مربی تیم تراکتورسازی تبریز نیز در این نشست با تأکید بر آمادگی خوب تیمش گفت: تیم ما بدون هیچ بازیکن محروم و مصدومی در این بازی حاضر می شود و قصد داریم یک بازی تماشاگرپسند در برابر تیم پدیده به نمایش بگذاریم.

حسین خطیبی افزود : با توجه به بازیکنانی که در این فصل جذب کردیم ، اولویت ما گرفتن سهمیه آسیا و صعود از مرحله گروهی مسابقات آسیایی است.

مربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد : با وجود بازی های خوب پدیده ، در بازی پیش رو، بازی با کیفیت پایین از این تیم شاهد خواهیم بود و سه امتیاز بازی در برابر پدیده از آن تراکتورسازی است .

دیدار پدیده مشهد برابر تراکتورسازی تبریز امروز ساعت 17:30 در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: فوتبال ، لیگ ، برتر ، پدیده ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.