نماینده های مازندرانی در مرحله دوم جایزه فصلی کشتی آزاد کشور به مصاف حریفان می روند.

دبیرهیئت کشتی مازندران درگفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،گفت: مرحله دوم این مسابقات که روزهای 29 و 30 مرداد در تهران برگزار می شود، که تیم های گاز و ستارگان ساری به عنوان نماینده مازندران به دیدار حریفان می روند.

نوری زاده با اشاره به رقابت 6 تیم در مرحله دوم این پیکارها افزود: تیم های گاز مازندران،ستاره گان ساری،بیمه رازی تهران،صنایع غذایی سحر همدان،شورای شهر البرز و گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی به عنوان 6 تیم در این مسابقات هستند.

وی تصریح کرد:در مرحله نخست این مسابقات تیم گاز مازندران با بهره گیری از کشتی گیران جوان و بومی اقتدار قهرمان شد.

دبیرهیئت کشتی مازندران با اشاره به اینکه دو تیم مازندرانی از مدعیان این رقابت ها هستند،گفت:در مرحله دوم این مسابقات نیز دو تیم گاز و ستارگان با ترکیبی از کشتی گیران جوان و بومی به میدان می روند.

نوری زاده افزود:براساس سازمان لیگ فدراسیون تیمی که در سه مرحله بیشترین امتیاز را کسب کند قهرمان جایزه بزرگ فصلی کشتی آزاد باشگاه های کشور می شود.

در مرحله نخست این مسابقات تیم گاز مازندران با بهره گیری از کشتی گیران جوان و بومی با اقتدار قهرمان شد.

در ترکیب تیم گاز مازندران کشتی گیران همچون مهران رضازاده در وزن 57 کیلوگرم،عباس دباغی در 61 کیلوگرم،صائب کلانتری و شهریار تقوی در 65 کیلوگرم،پیمان یار احمدی و علی محسنی در 70 کیلوگرم،حسن طهماسبی در 74 کیلوگرم،محمد جواد ابراهیمی در 86 کیلوگرم،عباس طحان در 97 کیلوگرم و جعفر شمس ناتری در 125 کیلوگرم به روی تشک خواهند رفت.

همچنین درترکیب تیم ستارگان ساری جواد داداشی در وزن 57 کیلوگرم، سیدمحمد حسینی و سینا امینی در61کیلوگرم،کمیل ذبیحی و اصغر جبلی در 65 کیلوگرم، ایمان رحمانی زاده در70کیلوگرم،امید حسن تبار در74 کیلوگرم، پیروز رودپشتی در 86 کیلوگرم،اباذر اسلامی در 97کیلوگرم و خشایار دهستانی در 125 کیلوگرم به عنوان کشتی گیران این تیم در مرحله دوم این مسابقات هستند.

برچسب ها: مازنران ، کشتی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.