هفدهمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران از 12 شهریور ماه جاری به مدت سه روز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ ناصر صادقپور، دبیر کنگره با اشاره به اینکه آخرین بروزرسانی‌های علم اپتومتری با تأکید بر موضوعات پایان‌نامه‌ها به شرکت کنندگان ارائه می‌شود  بیان داشت: نتایج پایان‌نامه‌ها بصورت مقاله در این کنگره سراسری به مخاطبان ارائه خواهد شد و بیشترین توجه هفدهمین کنگره سراسری بر روی بینایی اطفال و توانبخشی بینایی خواهد بود.

وی، با بیان اینکه توانبخشی بینایی مجموعه خدماتی است که به یک فرد کم‌بینا ارائه می‌شود، افزود: یکی از محورهای مورد بحث در کنگره امسال بحث افراد کم‌بیناست که احتیاج به خدمات خاص اپتیکی و غیراپتیکی دارند.

وی 12/5 امتیاز بازآموزی را برای شرکت کنندگان در هفدهمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بحث لنزهای رنگی و ارائه آن از سوی داروخانه‌ها و آرایشگاه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا اطلاعات لازم در خصوص حساسیت تجویز و تهیه آن به جامعه ارائه شود و بتوانیم از عفونت‌های چشمی پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار