بخش‌هایی از "دولت مخفی" در اردوگاه تصویر برداری شد که به شدت مرا دلگیر کرد.

مهدی صبایی بازیگر "دولت مخفی" در گفتگو با  خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارانگفت: در گذشته مجموعه‌هایی را با حمید آخوندی و علیرضا جلالی همکاری کردم و با توجه به شخصیت متفاوت من در "دولت مخفی" نیز با آنان همکاری خود را ادامه دادم.

وی با اشاره به شرایط سخت تصویربرداری دولت مخفی افزود: دولت مخفی و فصل اردوگاه آن در شرایط سختی فیلمبراری شد و کار دشورا بود.

صبایی تصریح کرد: در دولت مخفی نقش جواد، پسری که با بچه‌های اردوگاه رفیق بوده و خیلی به کسی هم وصل نیست را ایفا می‌کنم.

وی ادامه داد: با گذشت زمان جواد با واسطه اتفاقی که می‌افتد به اقامه نماز جماعت می‌پردازد و در فاصله زمانی، شرایط خاص را تجربه می‌کند.

صبایی اظهار داشت: برای این سریال زحمت بسیاری کشیده شده و امیدوارم با داشتن زمان مناسب برای پخش، بتواند مخاطبان خود را جذب کند.

این بازیگر درباره حضور کمرنگ خود در آثار تلویزیونی ابراز داشت: وقتی صبح‌ها به سر کار می‌رفتم، غم دنیا مرا فرا می‌گرفت و با خودم می‌گفتم که چه حالی بچه‌های اسیر داشتند به هر حال دولت مخفی جزء سریال‌هایی شاخص بود که من دوست داشتم با آنها همکاری کنم.

صبایی خاطر نشان کرد: کارهای زیادی را بازی کرده‌ام که مثل روزگار جوانی، برای همه‌ما ماندگار شده است ولی حضورم کمرنگ نبوده و در طی دو سال گذشته حجم حضور در تله فیلم‌ها بیشتر از سریال بوده است.

انتهای پیام /
برچسب ها: اردوگاه ، دنیا ، اسرا ، بچه ها ، صبایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار