مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک از راه اندازی مجتمع آموزشی برای پرسنل این مجموعه خبر داد و گفت : تمامی کارکنان آسایشگاه کهریزک می بایست تحصیل کرده شوند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دکتر احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک در جلسه آموزش مسئولین دفاتر نمایندگی آسایشگاه کهریزک و کیوسکهای مستقر در سطح شهر ،  ضمن تشکر از مدیران ستاد ومدیران مشارکتهای مردمی گفت : با بررسی هایی که طی این چند سال انجام شد به این نتیجه رسیدیم که برگزاری‌های کلاس‌های آموزشی برای پرسنل می تواند درجهت جبران نواقص نقش مهمی را ایفا نماید.

وی از راه اندازی مجتمع آموزشی برای پرسنل کهریزک خبر داد و افزود: تمامی کارکنان آسایشگاه کهریزک می بایست تحصیل کرده باشند تا بتوانند درارائه خدمات به این مجموعه مفید عمل نمایند.
وی بااشاره به اینکه هدف کهریزک خدمت رسانی به قشر محروم جامعه است  ادامه داد: فقر مالی و بی سرپرستی ازجمله مواردی است که موجب پذیرش افراد به این مجموعه می شود .

مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با اشاره به اینکه تمامی پرسنل این مجموعه می بایست با انگیزه ، مرتب ، پویا ، با نظم وظاهری منظم داشته ،با مدیریت در ارتباط باشند تصریح کرد: کارکنان این مجموعه می بایست از لحاظ کردار، گفتار و رفتار نمونه باشندتا بتوانند در ارتباط با مردم گامهای موثری برداشته و رفتار با ارباب رجوع را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

دکتر احمدی  با اشاره به اینکه،  بهترین عملکرد یک مدیر زمانی است که صرف آموزش و تربیت پرسنل می شود، اظهار داشت : مدیر می بایست خلاق ، انتقاد پذیر ،کارآمد باشد و به پرسنل خود کمک کند تا به نهایت استعداد خود دست یابند.

در این جلسه جمیله صوفی رئیس دفتر مدیر عامل موسسه  با بیان اینکه هدف این مجموعه کار کردن برای افراد نیازمند است افزود: 86درصد هزینه های این افراد را پرسنل خدوم این مجموعه با انجام وظایف خود مهیا می کنند که در  این خصوص صبوری، داشتن اطلاعات کافی از موسسه و مددجویان آن ،رازداری،  مهربانی ،قاطعیت ،ظاهری منظم و اعتماد به نفس بالا می تواند نقش مهمی را در رسیدن به مقصودشان ایفا نماید.

وی درخاتمه با اشاره به اینکه امید به زندگی در میان مددجویان این مجموعه تا حد بالایی افزایش یافته خاطرنشان کرد: این امر بیانگر آن است که کمکهای  مردمی به موقع به دست این افراد رسیده است .

حسین خطیبی معاون مالی واداری موسسه خیریه کهریزک در این جلسه با اشاره به ایجاد خزانه مرکزی در این مجموعه افزود: تمامی درآمدها ی این موسسه به این خزانه واریز می شودکه این امر  توانسته نظارتها را افزایش ونقش بسزایی در کنترل هزینه ها داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته برای تامین هزینه ها وحقوق پرسنل حتی یک ملک هم به فروش نرفت  و وامی هم گرفته نشد تصریح کرد: موسسه خیریه کهریزک تصمیم دارد دفاتر خود را سیستمی نماید تا به این وسیله روند کارها به سرعت انجام پذیرد.

وی بیان کرد: درآمدهای این مجموعه فقط صرف مددجویان می شود و آسایشگاه کهریزک به عنوان برندی در سطح دنیا معرفی شده است .

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک در پایان جلسه ضمن تشکر وقدردانی از زحمات مدیر عامل این مجموعه و پرسنل خدوم آسایشگاه گفت : موسسه خیریه کهریزک به عنوان بزرگترین مجموعه درمانی وتوانبخشی در سطح کشوراست و براساس بررسی های گوناگون این مرکز امروز بیشترین و مناسب ترین خدمات را به افراد محروم در جامعه ارائه می نماید.

وی خاطرنشان کرد : این مجموعه با 42 سال خدمت صادقانه بطور شبانه روزی به سالمندان ، بیماران ام اس و معلولان در آخرین برنامه های خدمتی خود ارایه سرویس روزانه به مددجویان نیازمند در هر منطقه با مشارکت شهرداری پایتخت اقداغم نوده که اولین مرکز روزانه در منطقه 22 شهرداری تهران در دست ساخت می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: لازم به ذکر است در این راستا نیکوکاران ارجمند به منظور باقیات و صالحات خود و خانواده محترمشان می توانند در خصوص ساخت و تجهیز خانه های سلامت سالمندان در مناطق مختلف شهری مشارکت نمایند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار