خالد کاکایی با اخذ پنج رأی موافق تعضای شورای اسلامی شهر دهگلان به عنوان شهردار انتخاب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،،سیدجمال حسینی، عضو شورای شهر دهگلان امروز، اظهار کرد: شهردار قبلی این شهر به دلیل برخی مشکلات استعفا داد.

وی با بیان اینکه پس از دادن استعفا پشیمان شده و خواستار بازگشت به پست مدیریتی خود بود، گفت: برای تحقق این مهم به نهادهای اجرایی مربوطه در سطح شهرستان نیز مراجعه کرد.

حسینی تصریح کرد: برخی از افراد که کارشان فقط شایعه پراکنی است پیگیر ادامه روند مدیریت شهردار قبلی بودند.

وی با اشاره به اینکه افرادی هم برای حفظ منافع شخصی خود در بدنه شهرداری خواستار بازگشت دوباره شهردار قبلی بودند، خاطر نشان کرد: شهردار قبلی دهگلان در طول 9 ماه خدمت خود عملکرد قابل قبولی نداشت.

حسینی تاکید کرد: از ویژگی‌های بارز شهردار کارآمد از نظر شورای اسلامی شهر دهگلان، خلاقیت و توانایی فرد در هر زمینه‌ای است.

عضو شورای شهر دهگلان افزود: وی در خصوص عملکرد سرپرست سابق شهرداری دهگلان نیز اظهار کرد: این فرد در طول 70 روز سرپرستی خود خدمات قابل تحسینی به مردم دهگلان ارائه دادند.

حسینی با اشاره به فعالیت‌های متعدد سرپرست سابق شهرداری دهگلان در خصوص گل‌کاری، روشنایی سطح معابر و سنگ‌فرشی بلوار این شهر، اضافه کرد: سرپرست سابق شهرداری دهگلان نزدیک به 60 کوچه سطح این شهر را آسفالت و لکه‌گیری کرد.

عضو شورای شهر دهگلان تصریح کرد: خالد کاکایی، شهردار جدید دهگلان از نظر کاری فردی توانمند بوده و با سابقه اجرایی خود می‌تواند بستر خدمات خوبی را در شهر دهگلان فراهم سازد.

حسینی در پایان با بیان اینکه 2 نفر از اعضای شورای شهر دهگلان مخالف انتخاب کاکایی بودند، بیان کرد: لازم است توانایی این شهردار را باور کرده و اعضای شورای شهر از همه لحاظ او را برای پیش‌بردن اهداف یاری دهند.

گفتنی است خالد کاکایی دارای لیسانس عمران و بومی دهگلان است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهردار ، سنندج ، دهگلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.